چهره‌های مطرح سینما در سیتی سنتر/ حامد بهداد به اصفهان می آید

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان گفت: دعوت از بازیگرانِ نقش اول در زمان اکران فیلم‌های سینمایی، نقش مهمی در استقبال مردم از سینما و تماشای فیلم ها دارد.

پناهی نژاد، مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: امسال سعی کردیم از بازیگران مطرح و نقش‌های اول فیلم‌های سینمایی در حال اکران برای حضور در پردیس سینمایی سیتی سنتر و اکران‌های مردمی دعوت کنیم که خوشبختانه این مهم در یک ماه اخیر بسیار پررنگ‌تر شد.

او ادامه داد: درخواست‌های مکرر مردمی مبنی بر دعوت از بازیگران در اکران‌های مردمی داشتیم و سعی کردیم به سمت مردم محوری حرکت کنیم.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان ادامه داد: در یک ماه اخیر در کنسرت‌هایی که در مجموعه سیتی سنتر اجرا شد، دو جشن امضای گروه سون و امیر عباس گلاب را برگزار کردیم که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت.

پناهی نژاد ادامه داد: توجه به درخواست‌های مردمی و دعوت از هنرمندان برای حضور در اکران‌های مردمی نقش مهمی در افزایش فروش گیشه و علاقه مندی بیشتر مردم به سینما و هنر هفتم ایفا می‌کند.
 
او در پایان گفت: هفته  گذشته از سارا بهرامی و پردیس احمدیه برای اکران فیلم سرکوب دعوت کردیم و این هفته حامد بهداد در اکران مردمی فیلم سینمایی قصر شیرین در پردیس سینمایی سیتی سنتر حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/ی
 


توجه به درخواست‌های مردمی، کلید رونق سینما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.