چمران گفت: برخی می‌گویند جبهه مردمی شکست خورده، حرف اشتباهی است که برای تضعیف جایگاه ما می‌زنند، ما حرکت جدیدی با نظم و سازماندهی جدی را شروع کردیم و در این راه به کمک‌ اصحاب رسانه نیاز داریم

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و اصحاب رسانه که توسط جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی برگزار شده بود، در خصوص اخلاق در رسانه گفت: متاسفانه بی اخلاقی و تهمت و شایعه پراکنی زیادی در فضای مجازی باب شده است که با ایجاد موج‌های متفاوت، زندگی‌های زیادی را از هم می‌پاشند و اذهان زیادی را در جامعه منحرف می‌کنند؛ کار رسانه کار مشکلی است که ظاهر ساده‌ای دارد و مبارزه با این امواج طوفانی، مشکل‌تر است.

وی ادامه داد: در ارتباط با بحث جبهه مردمی یکی از وظایفمان بر پایه وحدت و انسجام نیرو‌های انقلابی با یک برنامه ریزی خاص است؛ ما الان بیش از هرچیزی به یک وحدت نیاز داریم که اگر به‌وجود نیاید ممکن است جهات جامعه تغییر پیدا کند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی افزود: اگر ما به طور دقیق حرکت رسانه‌ای را انجام ندهیم، نمی‌توانیم به پیروزی امیدوار باشیم مگر اینکه بتوانیم روزنه‌ای برای خود ایجاد کنیم و راه‌ها را تبیین کنیم؛ کمیته رسانه را ایجاد کردیم تا با برنامه‌ریزی صحیح و حرکت درست و همگامی با سایر نیرو‌ها بتوانیم آن چیزی که برای مردم است را بیان کنیم. اینکه مردم راه خود را پیدا کنند رسالت این کمیته است.

او بیان کرد: باید با پتانسیل‌های موجودی که داریم کار‌های بزرگ که همان گفتن واقعیت هاست انجام دهیم و همین کافی است که مردم بهترین تصمیم‌ها را در دوره‌های مختلف مخصوصا انتخابات مجلس شورای اسلامی بگیرند.

چمران افزود: در دوره ریاست جمهوری برخی با وعده‌های دروغ و فریب توانستند به جایگاه‌هایی برسند که روشن کردن این قضایا می‌تواند مسیر تصمیم گیری را برای مردم باز کند.

او اظهار کرد: موضوع دیگر که ما در آن مظلوم واقع شدیم بحث جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب است که در روز‌های اخیر دچار شایعات زیادی شده است؛ اینکه یک جبهه از قشر پایین جامعه حرکت کند و به معرفی شخصی برای ریاست جمهوری برسد و ۱۶ میلیون رأی بیاورد پیروزی بزرگی است که برخی‌ها را ناراحت کرده است.

چمران ضمن احترام به سایر تفکرات و جریان‌ها گفت: حال آمده ایم و تشکل‌های بیشتری به آن اضافه کردیم و هیچ چیزی جز پیروزی انقلابی‌های واقعی جامعه نمی‌خواهیم؛ باید در این مسیر تلاش زیادی داشته باشیم و اقشار ما در این میان نیاز به فعالیت جدی دارند و می‌توانند کار‌های بزرگ انجام دهند که مهم‌ترین این اقشار رسانه‌ها هستند که انتظارات زیادی از آنها داریم.

عضو شورای مرکزی جمنا در پایان گفت: برخی می‌گویند جبهه مردمی شکست خورده، حرف اشتباهی است که برای تضعیف جایگاه ما می‌زنند، ما حرکت جدیدی با نظم و سازماندهی جدی را شروع کردیم و در این راه به کمک‌ اصحاب رسانه نیاز داریم؛ امیدواریم در مسیری که حرکت می‌کنیم با برنامه ریزی درست به خوبی وظایف خود را انجام دهیم و در این ایام نیازمند یاری رسانه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، جمنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار