پیگیری تکمیل پوشش دیجیتال و سایت مرکز صدا و سیمای کرمان

استاندار کرمان از پیگیری های لازم برای تامین اعتبار تکمیل پوشش دیجیتال و ساخت سایت مرکز صدا و سیمای کرمان خبر داد.

پیگیری تکمیل پوشش دیجیتال و سایت مرکز صدا و سیمای کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فدایی استاندار کرمان ظهر امروز در آستانه روز خبرنگار در بازدید از واحد‌های مختلف صداوسیمای مرکز کرمان گفت: استانداری کرمان بر اساس تفاهمنامه با صدا و سیما برای تامین اعتبارتکمیل پوشش دیجیتال و ساخت سایت مرکز صدا و سیما با نهاد‌های مختلف پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به درپیش بودن هفته دولت و برنامه‌های این هفته، رونق تولید، سرمایه گذاری و اشتغال را از برنامه‌های هفته دولت اعلام کرد و افزود: صدا و سیما می‌تواند به تبادل اطلاعات به مردم و دستگاه‌های اجرایی کمک کند.

استاندار کرمان برای هرگونه کمک برای هماهنگی و تامین اعتبارات لازم اعلام آمادگی کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان هم با اشاره به امضای دو تفاهمنامه با استانداری برای ساخت سایت مرکز و تکمیل پوشش دیجیتال افزود: استاندارکرمان در نامه‌ای به رییس سازمان برنامه وبودجه کشور نیز خواستار تامین اعتبار در این زمینه شده است.

علیرمضانی افزود: کرمان با داشتن نیرو‌های انسانی توانمند در بخش‌های مختلف از مراکز برتر در کشور است و برآورد ما این است که با استفاده از امکانات و تجهیزات در مسیر پیشرفت در حرکت هستیم.

نعمتی معاون خبر کرمان نیز از تعامل خوب و همکاری استانداری کرمان در پوشش خبر‌ها قدردانی کرد و گفت خبر مرکز کرمان با توجه به استناد ارزیابی حوزه ستادی اخبار استان‌ها در سال گذشته ۱۳ رتبه ارتقاء جایگاه داشته و در بهمن ماه پارسال رتبه دوم در کشور را بدست آورد.

وی پرداختن به رونق تولید و معرفی ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی و بهشت معادن وشرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های تولیدی توانمند را از مهمترین برنامه‌های امسال خبر کرمان دانست و افزود: در این بخش‌ها، گزارش و مستند‌های خوبی از جمله در قلعه گنج تهیه شده است.

در این نشست معاونان صدا، سیما و خبر مرکز کرمان برخی راهکار‌ها را برای رفع برخی نواقص و کمبود‌ها ارائه کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار