رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به جز ۳ مورد که مربوط به امنیت مردم است هیچ شرطی برای برگزاری نوزدهمین دوره لیگ برتر نداریم.

تاج: به جز ۳ مورد هیچ شرطی برای برگزاری لیگ برتر نداریم/ مسئول امنیت فدراسیون با کمک لیدر‌ها اداره سکو‌ها را عهده داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر بیان کرد: اولین ویژگی قرعه‌کشی امسال برگزاری آن در یک شهرستان است و من تاکنون به یاد ندارم مراسم قرعه کشی در شهری خارج از تهران و آن هم در مشهد مقدس، کنار بارگاه امام رضا (ع) برگزار شود.

او افزود: ویژگی دوم این است که هیچ شرطی برای انجام مسابقات نداریم به جز اینکه برای رفاه حال مردم و طبق نظر آنها، باشگاه‌ها و تمام ارکان فوتبال تصمیم جدی داریم بازی‌ها در شرایطی برگزار شود که نور ورزشگاه‌ها اصلاح و مهم‌تر از آن هم بلیت فروشی الکترونیکی، شماره‌گذاری صندلی‌ها و نصب دوربین‌های مداربسته در ورزشگاه‌ها انجام شود. این شرایط الزامی و مورد تاکید AFC، فیفا، فدراسیون فوتبال و شورای امنیت کشور است. لیگ را در ورزشگاه‌هایی برگزار می‌کنیم که این ۳ شرط را داشته باشد. سال‌ها است این مسائل به تدریج انجام می‌شود. برخی شروط پیش از این اجرایی شده است و اگر شروط دیگری هم لازم باشد، با تدبیر اجرا می‌شود. ضمن اینکه همه ما دنبال این هستیم بهترین فوتبال و مناسب‌ترین شرایط را برای انجام مسابقات فراهم کنیم.

تاج تصریح کرد: ویژگی بعدی مسابقات امسال پیوست انضباطی است که بنا داریم با ابلاغ این پیوست به باشگاه‌ها بلافاصله برای هرگونه اعتراض به داوری و ناهنجاری رای صادر و در بازی بعدی اجرا شود. مجموعه ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال می‌خواهد امسال این مسائل را پیگیری کند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سومین و آخرین موضوع بحث ارکان اداره کننده فوتبال است. مسئول امنیت فدراسیون فوتبال منصوب شده و سمیعی که اکنون در سالن با دعوت ما حضور دارد، با کمک لیدرها، سرمشوقان، تماشاگران فوتبال که فقط در اختیار باشگاه‌ها هستند و از طریق افسر امنیتی به کمیته امنیت ما وصل می‌شوند، اداره و کنترل سکو‌ها را برعهده دارند. نیروی انتظامی چند قدم عقب‌تر به ما کمک می‌کند. امیدوارم از فوتبال لذت ببریم.


بیشتر بخوانید:

فتاحی:قرعه کشی و آغاز لیگ برتر در انتظار اعلام آمادگی ورزشگاه‌ها است

فتاحی: ۵، ۶ ورزشگاه آماده شود، لیگ برتر را آغاز می‌کنیم/ تعویق لیگ ارتباطی به بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها ندارد

لیگ برتر فوتبال ۲۶ مرداد آغاز نمی‌شود/ پیام سازمان لیگ به باشگاه‌ها


انتهای پیام/

اظهارات تاج درباره قرعه کشی لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار