تاج: برگزاری قرعه کشی لیگ برتر به معنی شروع آن نیست/ ۸۰ درصد مردم موافق تعویق بازی‌ها هستند/ ویلموتس برای بازی‌های دوستانه پیشنهاد داده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرعه کشی لیگ برتر فردا در مشهد برگزار می شود ولی این امر به معنی آغاز این رقابت ها نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج درباره آخرین وضعیت ورزشگاه های لیگ برتر فوتبال برای شروع لیگ نوزدهم و گلایه مربیان از به تعویق افتادن این رقابت ها اظهار داشت: سرمربی باید با مدیر باشگاهش هماهنگ باشد و هر زمان ورزشگاه آن تیم آماده شد، لیگ را برگزار می کنیم. مربی که نباید با ما حرف بزند بلکه باید به مدیر باشگاهش بگوید ورزشگاهی را که به سازمان لیگ معرفی می کنی، آماده کن. به او بگوید کار صندلی ها و دوربین مجموعه را انجام بده. بسیاری از مدیران کل ورزش استان ها هم اکنون برای انجام شدن این کارها مسئولیت گرفته اند.  

برگزاری قرعه کشی لیگ برتر به معنی شروع این رقابت ها نیست

او افزود: تعداد زیادی از مدیران این کار را انجام می دهند. همین الان هم من عکسی از شهید وطنی دیدم و باید بگویم مسئولان این ورزشگاه هم مشغول تجهیز ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر هستند. اکنون ورزشگاه ها آماده نیست و اگر هم فردا(سه شنبه) برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر انجام می شود، این امر به معنی شروع لیگ نوزدهم نیست بلکه به این معنی است که باشگاه ها مسیری را طی کرده باشند. ما روی آماده شدن ورزشگاه ها تاکید داریم و اگر نیمی از ورزشگاه هم آماده شود، لیگ را شروع می کنیم. البته اطمینان دارم با این اقدام ها هیچ یک از نمایندگان مجلس یا سایر مسئولان نمی گویند بازی های لیگ را در استان ما بدون امکانات برگزار کنید. شک نکنید چنین اتفاقی نمی افتد و رسانه ها هم فضای خوبی فراهم کرده اند.

تاج: برگزاری قرعه کشی لیگ برتر به معنی شروع آن نیست/ ۸۰ درصد مردم موافق تعویق بازی‌ها هستند/ ویلموتس برای بازی‌های دوستانه پیشنهاد داده است

برگزاری لیگ در ورزشگاه های بدون امکانات به صلاح کشور ایران نیست

تاج تصریح کرد: طبق نظرسنجی یکی از برنامه‌های تلویزیونی ۸۰ درصد مردم روش فدراسیون فوتبال برای به تعویق انداختن بازی‌ها تا زمان آماده سازی ورزشگاه‌ها را قبول دارند. نظر مردم بود که ورزشگاه‌ها برای برگزاری بازی‌ها تجهیز شود و اگر بازی‌ها را بدون اینکه ورزشگاه‌ها امکانات داشته باشند، برگزار کنیم به صلاح کشور نیست. سرمربیان حرف درستی می‌زنند و به آن‌ها حق می‌دهم، اما باید به مدیریت باشگاه یا مدیران کل استان‌ها فشار بیاورند تا شرایط مدنظر ایجاد شود. این موضوع تنها انتظار ما نیست بلکه نیروی انتظامی و AFC هم تاکید دارند دست کم این سه شرط فراهم بشود. وزارت ورزش هم کمک می‌کند. لیگ وقتی برگزار می‌شود که دست کم نیمی از ورزشگاه‌ها آماده شوند. تیمی هم که ورزشگاهش آماده نیست باید بازی خود را بدون تماشاگر در ورزشگاه استان همجوار انجام بدهد. من هم برای حضور در مراسم قرعه کشی به مشهد می‌روم.

دبیرکل فدراسیون در شرایط مناسب معرفی می شود

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اتمام دوره شش ماهه سرپرستی ابراهیم شکوری در جایگاه دبیرکلی این فدراسیون گفت: این بحث ها در اساسنامه وجود دارد و مشکل خاصی هم نیست یعنی خیلی ضرورتی ندارد که همه نگران اتمام این زمان هستند. بی شک بند قانونی در اساسنامه فراهم شده و انشالله در شرایط مناسب دبیرکل فدراسیون هم معرفی می شود.

تاج: برگزاری قرعه کشی لیگ برتر به معنی شروع آن نیست/ ۸۰ درصد مردم موافق تعویق بازی‌ها هستند/ ویلموتس برای بازی‌های دوستانه پیشنهاد داده است

باید بازی های تدارکاتی ما با هم گروهی های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی همگن باشد

او درباره احتمال برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی پیش از بازی با هنگ کنگ گفت: این بازی برگزار می شود. باید بازی هایی را برگزار کنیم که با هم گروه های تیم ملی همخوانی داشته باشد. با توجه به انجام شدن قرعه کشی مقدماتی جام جهانی، رقبایمان را شناختیم  و مارک ویلموتس هم برای برگزاری بازی دوستانه، پیشنهادهایی داشته است که روی این تیم ها کار می کنیم. باید بازی هایی را انجام بدهیم که به درد تیم ملی بخورد و با حریفانمان در مقدماتی جام جهانی همگن باشد. فکر می کنم این اتفاق هم رخ می دهد.

تنگنای مالی فدراسیون همچنان برقرار است

تاج درباره مشکلات مالی فدراسیون فوتبال گفت: تنگنای مالی فدراسیون همچنان برقرار است و امیدواریم وزارت ورزش کمک کند. پول بلوکه مان را که تاکنون از فیفا نگرفته ایم و حدود ۸، ۹ ماه هم از وزارت ورزش هیچ پولی دریافت نکرده ایم. امیدوارم بتوانیم یکی از این موانع را رفع کنیم، اما مسیر را به بهترین شکل ادامه می‌دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا تاکنون پولی به مارک ویلموتس پرداخت شده است یا خیر، گفت: تاکنون نتوانسته ایم به ویلموتس پول بدهیم.

تاج: برگزاری قرعه کشی لیگ برتر به معنی شروع آن نیست/ ۸۰ درصد مردم موافق تعویق بازی‌ها هستند/ ویلموتس برای بازی‌های دوستانه پیشنهاد داده است

مهدی تاج، درباره برگزاری نخستین جلسه ستاد کنگره شهدای ورزش بیان کرد: ما تعداد زیادی شهدای ورزشکار داریم که قرار شده کنگره ای برای آنها برگزار شود و برهمین اساس ستادی تشکیل شد.

وظیفه مان است از شهدا تجلیل کنیم

او درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال هم در این ستاد شرکت می کند یا خیر، گفت: طبق صحبت های آذرنوش، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، فدراسیون فوتبال وظیفه خود می داند قبل، حین و پس از رقابت های فوتبال به شکلی از شهدا تجلیل کند و این کار را هم به صورت مستمر انجام می دهد. البته در این زمینه تمام فدراسیون ها زحمت می کشند تا یکی از بهترین کنگره را داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:

تاکید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روی الزام‌های ایمنی و امنیتی ورزشگاه‌ها

تاج در بازدید از تمرینات تیم فوتسال مس سونگون: کسب قهرمانی کار آسانی نیست، ما امیدواریم که شما قهرمان شوید

جلسه سرنوشت ساز مسئولان فدراسیون فوتبال ایران - بلژیک


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.