بسته حوادث امروز ۱۶ مردادماه؛

نگاهی به حوادث امروز چهارشنبه ۱۶ مرداد در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در شوشتر

حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر  گفت:  از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان ۲۲۹ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شد که از آن ها بیش از ۱۷کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

او افزود: هدف اصلی مبارزه با مواد مخدر پیشگیری است چرا که اگر پیشگیری کنیم درمان راحت‌تر انجام می‌شود.

پنبه دانه پور بیان داشت: با همکاری سپاه خوزستان یک مرکز ترک اعتیاد برای افراد معتادی که توان مالی برای درمان را ندارند راه اندازی شده که این ابتکار یکی از اقدامات خوب شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است.

فرماندار شوشتر  ادامه داد: باید به منظور پیشگیری از گسترش مواد مخدر دستگاه‌های بهزیستی، علوم پزشکی، آموزش و پرورش، دانشگاه و فنی و حرفه‌ای  یک برنامه کوتاه مدت تا پایان امسال و یک برنامه بلندمدت برای جامعه هدف ارایه کنند.

پایان زندگی یک جوان اهوازی در رودخانه کارون  

آتش پاد علی تراب پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک مرد ۳۵ ساله در رودخانه کارون در محدوده اهواز غرق شده که تلاش غواصان برای یافتن جسد همچنان ادامه دارد.

  او افزود:  این حادثه در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز رخ داد و این فرد به دلیل سقوط از پل پنجم اهواز به درون رودخانه کارون افتاد.

تراب پور با اشاره به جستجوی این فرد بیان داشت: غواصان این سازمان از زمان وقوع حادثه در رودخانه کارون در محدوده اهواز در حال جستجو هستند تا جسد را پیدا کرده و از آب بگیرند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.