جانشین فرمانده انتظامی مطرح کرد :

نیروی انتظامی به دنبال تامین امنیت و آرامش در جامعه / تشدید مقابله با قاچاق سوخت به بیرون از کشور

جانشین فرمانده انتظامی گفت : نیروی انتظامی در دفاع از انقلاب، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و تامین امنیت در جامعه و حتی در مرزها را در اولویت کار خود قرار داده است

نیروی انتظامی به دنبال تامین امنیت و آرامش در جامعهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده انتظامی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: نظام استکبار که دنیا را اداره می‌کند امروز با تمام قدرت و توانایی که دارد در مقابل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران درمانده و جمهوری اسلامی ایران موجب بیداری ملت‌ها شده است و این نظام به هیچ قدرت زمینی وابسته نیست.

او افزود: غرب و شرق در دنیا با قدرت الهی به نام انقلاب اسلامی روبرو هستند و در سایه رهبری، رهبر معظم انقلاب و به برکت خون شهدا خداوند به این نظام قدرت الهی عنایت کرده که هیچ قدرت زمینی یارای مقابله با آن را ندارد.

سلیمانی بیان داشت: در طول عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی دیدیم که دشمنان چگونه با فشار‌های اقتصادی، تحریم‌ها و تهدید‌ها می‌خواهند مردم را خسته کنند و از هر گونه حیله و نیرنگ و ابزار‌های مختلف برای متوقف کردن نظام استفاده کردند، اما در نهایت جز شکست و شرمساری و زیر سوال رفتن اعتبار پوشالیشان برای آن چیزی به بار نیامد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: ترامپ به میدان آمد تا قدرت بالنده ایران را به اصطلاح در قفس کند و برای رسیدن به اهداف خودش از هرگونه ستیزه جوی را بر ملت روا داشت، اما نتوانست. رییس جمهور آمریکا سال گذشته را نیز به عنوان برنده بازی نظام جمهوری اسلامی نام گذاشته بود و سرانجام ناکام ماند.

سلیمانی اظهار داشت: در شرایط کنونی نیروی انتظامی در کنار دیگر نیرو‌های مقاومتی در دفاع از انقلاب، ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب و تامین امنیت در جامعه و حتی در مرز‌ها را در اولویت کار خود قرار داده است.

امروز قاچاق کالا‌های اساسی از کشور مسئله اساسی نیست

سلیمانی ادامه داد: این مهم به این معنا نیست که قاچاقی انجام نمی‌شود، امروز قاچاق کالا‌های اساسی از کشور مسئله اساسی نبوده و همه افرادی که با خرید اقلام اساسی موردنیاز مردم منتظر فرصت مناسبی برای قاچاق بودند، هم‌اکنون مجبور به فروش این کالا‌ها به مردم و دولت هستند.

او افزود: مقابله با قاچاق سوخت به بیرون از کشور، تشدید شده و افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی در حوزره کشف قاچاق سوخت داشته‌ایم.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: در راستای حمایت از رونق تولید از ورود کالا‌هایی تولیدات مشابه داخلی دارند جلوگیری به عمل آمد، وضعیت از سال‌های گذشته بهتر بوده، اما از سطح مطلوب فاصله داریم.

سلیمانی بیان کرد: در حال ساماندهی گسترده و اجرای ماموریت در این حوزه هستیم، اما با اطمینان می‌توان گفت که نیروی انتظامی مقتدر، آماده، هوشیار و با اشراف اطلاعاتی خوب، مصمم است تا اجازه ندهد دشمنان خارجی و سودجویان داخلی امنیت غذایی، کسب و کار و تولید مردم را دچار اخلال و مشکل کنند.

او عنوان کرد: در آینده نزدیک و به صورت گام به گام شاهد برطرف کردن مشکلات جزئی خواهیم بود، پلیس بدون کمک و یاری مردم نمی‌توان در این زمینه کاملا موفق عمل کند، برهمین اساس از مردم درخواست کمک، طرح نظر و انعکاس موارد به پلیس امنیتی اقتصادی داریم تا به طرح‌های عملیاتی تبدیل شوند.

سردار سلیمانی ادامه داد: امروز نوبت نیروی انتظامی است که در کنار سپاه و بسیج و دفاع از سرزمین اسلامی ایران را به سرانجام برساند نیروی انتظامی به دنبال تامین امنیت و آرامش در جامعه است.

جانشین فرمانده ناجا بیان داشت: اگر آرامش مردم در هم ریخته شود از داخل دچار تنش خواهیم شد و اگر ملت دچار تنش شود کشور به هم می‌ریزد، کار نیروی انتظامی مقتدرانه بر این پایه است که به مردم آرامش دهد و خدمتگذار باشیم. قدرت، مشروعیت و مقبولیت هم سه مولفه اقتدار به شمار می‌رود و نیروی انتظامی برای صیانت از دستاورد‌های انقلاب و حفظ و حراست از ارزش‌های نظام و تامین امنیت و آرامش مردم با اقتدار‌تر از همیشه در صحنه حضور دارد.

ایران بهترین بازار و محل عبور مواد مخدر تولید شده در افغانستان است

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: بهترین بازار برای مصرف و عبور مواد مخدر تولید شده در افغانستان ایران است، زیرا منطقه جنوب کشور افغانستان در پاکستان و اقیانوس هند و آسیایی میانه و از یک طرف دیگر دریای خزر مشکلات ویژه خود را دارند.

در شرق کشور یک تهدید همیشگی وجود دارد

سلیمانی بیان کرد: برهمین اساس در شرق کشور یک تهدید همیشگی وجود دارد که هم‌اکنون به‌صورت مضاعف، مواد تبدیلی این مواد مخدر هم وجود دارد که متاسفانه در شرق کشور به شدت در حال افزایش است.

کشور‌های داعیه‌دار دنیا در حوزه مبارزه با مواد مخدر هیچ کاری انجام نمی‌دهند

او عنوان کرد: وضعیت کشور در مواد مخدر با همه کشور‌های دنیا متفاوت بوده و نیازمند یک کار متفاوت هم است، متاسفانه کشور‌های داعیه‌دار دنیا هیچ‌کاری انجام نمی‌دهند و به بهانه‌های مختلف هیچ کمک موثری هم نمی‌کنند.

بیش از ۴ هزار شهید در عرصه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کشور شد

جانشین فرمانده ناجا گفت : در عرصه مبارزه با مواد مخدر در کشور بیش از ۴ هزار شهید تقدیم کشور و نظام شده، همچنین بیش از ۷۵ درصد از کشفیات مواد مخدر در دنیا توسط ایران و نیروی انتظامی آن انجام می‌شود.

کشف ۸۰۰ تن مواد مخدر به وسیله نیروی انتظامی

سلیمانی ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سال گذشته ۸۰۰ تن مواد مخدر کشف کرد که بیش از ۷۵ درصد کشفیات همه کشور‌های دنیاست، همیشه با مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک اصل انقلابی و نیاز ملی و صیانت و حراست از سلامت مردم در اولویت نیروی انتظامی بوده و در سال‌های اخیر این مهم تشدید شده است.

وی افزود: مجموعه سازمان نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با مواد مخدر تقویت شده و ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر نیز بسیار فعال است، برهمین اساس هفته گذشته با حضور ریاست جمهوری در ستاد مبارزه با مواد مخدر بحث‌ها خوبی تبادل و در نهایت مصوبات خوبی تصویب شد.

انتهای پیام / ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.