با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوه راز قتل پیرزن ساوجی برملا شد.

افشای راز قتل پیرزن ساوجی با هوشیاری کارآگاهان پلیسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ پرویز اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شناسایی و دستگیری قاتل یک خانم مسن ساعتی بعد از وقوع قتل در عملیات پلیس خبر داد.

سرهنگ اسدی افزود: روز گذشته گزارش ناپدید شدن یک پیر زن ۷۵ ساله توسط بستگان وی به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ اعلام و بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد زن سالخورده ساعت ۶:۴۵ دقیقه روز قبل از اعلام ناپدید شدن، برای خرید نان از منزل خارج و دیگر به منزل بازنگشته است.

کارآگاهان پلیس به کارگر نانوایی مشکوک شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: در مراحل تحقیقات، اطلاعات کافی از حضور این خانم در نانوایی محل به دست آمد و کارآگاهان پلیس به کارگر نانوایی مشکوک شده و با هماهنگی با مرجع قضائی، وی را برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت دادند.

وی ادامه داد: در مراحل بازجوئی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس، فرد دستگیر شده به قتل خانم مسن به طمع سرقت طلاجات او اعتراف کرد و مشخص شد که قاتل جسد مقتول را به بیرون شهر انتقال داده است.

سرهنگ اسدی تصریح کرد: جسد مقتول بعد از کشف به پزشکی قانونی منتقل و کارگر نانوایی هم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.