اخبارحوادث استان مرکزی، در دوم مرداد ماه ۹۸؛

توهم مخدری و قتل رفیق / مرگ جوان در رودخانه / دستگیری باند توزیع مواد مخدر / واژگونی پراید و مرگ سرنشین/ کشف ۱۴ هزار قوطی نوشابه انرژی زا

مهم‌ترین حوادث امروز، دوم مرداد استان مرکزی سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

توهم مخدری و قتل رفیق / مرگ جوان در رودخانه / دستگیری باند توزیع مواد مخدر / واژگونی پراید و مرگ سرنشین/ کشف ۱۴ هزار قوطی نوشابه انرژی زابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین حوادث امروز دوم مرداد سال ۹۸ استان مرکزی به شرح زیر است:

توهم مخدری و قتل رفیق

فردی که یکی از دوستانش را در یکی از شهرک‌های صنعتی ساوه با ضربات چاقو تحت تاثیر مصرف مواد مخدر به قتل رسانده بود، اندک زمانی پس از وقوع قتل در عملیات کارآگاهان پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ پرویز اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر گفت: مردی ۲۹ ساله به علت درگیری با یکی از دوستانش با چاقو مجروح شد و به مرکز درمانی منتقل و در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ اسدی افزود: پس از گذشت اندک زمانی از وقوع قتل، فرد قاتل که از محل متواری شده بود در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه، در مخفیگاهش دستگیر و در بازجویی‌های صورت گرفته اعتراف کردکه با مقتول از قبل رابطه داشته و با یکدیگر دوست بوده اند که در روز حادثه پس از مصرف مواد مخدر از حالت عادی خارج و با او درگیر شده و در نهایت با ضربات ناگهانی چاقو، دوستش را به قتل رسانده است که متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

مرگ جوان در رودخانه

جوان ۲۴ ساله که به همراه دوستانش برای تفریح به اطراف رودخانه "دهنو" شهرستان خمین رفته بود  که به دلیل آشنا نبودن به مهارت فنی شنا به هنگام شنا کردن در آن غرق شده و جان خود را از دست داد.

جسد متوفی از رودخانه خارج و با دستورمقام قضایی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

دستگیری باند توزیع مواد مخدر

سرهنگ "احمد رضا چگنی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات دستگیری یک باند توزیع کننده مواد مخدر مقدار ۲۵ کیلوگرم تریاک کشف و ۵ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.


دستگیری ۲۱۲ نفر در پاکسازی پلیس

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در ۷۷ نقطه استان مرکزی طرح پاکسازی از سوی پلیس اجرا و ۲۱۱ نفر در حوزه جرایمی، چون سرقت، مواد مخدر، مزاحمت و... دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند ودر این عملیات‌ها ۲۶ سارق دستگیر و ۴۵ فقط از آنان کشف شد.

کشف بیش از ۲۱ کیلو مواد مخدر

دو توزیع کننده مواد مخدر در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دستگیر و به مقدار ۲۱ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک از آنان کشف شد.

واژگونی پراید و مرگ سرنشین

مرکز عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه استان مرکزی اعلام کرد: در حدود ساعت ۲۰:۴۰ دیشب بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در لاین شرقی محور دلیجان_ قم، یک نفر از سرنشینان خودرو فوت و یکی دیگر از آنان مجروح شد.

علت این سانحه در بررسی کارشناسی پلیس راه عدم توجه به جلو راننده ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شد.

کشف ۱۴ هزار قوطی نوشابه انرژی زا

سرهنگ محمد عقیل سلگی فرمانده انتظامی شهرستان شازندگفت: در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان یک دستگاه کامیون متوقف و ۱۴ هزارو ۸۳۵ قوطی نوشابه انرژی زا، کمپوت و فروش شربت، لامپ و یک دستگاه مایکروویو به ارزش بیش از ۱۵۳ میلیون ریال کشف شد.

راننده خودرو در این عملیات پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.