نرم‌افزار برنامه‌ریزی سفر گوگل برای همیشه خاموش شد

گوگل نرم‌افزار راهنمای سفر خود موسوم به travel planning را با توجه به امکانات موجود در سایر نرم‌افزارهای این شرکت برای همیشه غیرفعال کرد.

نرم‌افزاری برنامه‌ریزی سفر گوگل برای همیشه خاموش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل به تازگی نرم‌افزاری دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی خود را برای همیشه غیرفعال کرد. اپلیکیشن travel planning که به طور اختصاصی برای راهنمایی و برنامه ریزی در سفر طراحی شده بود از سوی گوگل به طور کلی خاموش و غیرفعال شد.


بیشتر بخوانید: دستیار صوتی گوگل پیام‌ دریافتی پیام‌رسان‌ها را برایتان می‌خواند! +تصاویر


این نخستین بار نیست که گوگل یکی از نرم‌افزارهای خود را غیرفعال می‌کند بلکه در گذشته نیز بارها چنین اقدامی از سوی گوگل صورت گرفته بود. گوگل با انتشار اطلاعیه علت خاموش کردن همیشگی اپلیکیشن travel planning را ارتقا و بهبود ویژگی‌های مورد نیاز کاربران در نقشه و مروگر خود دانست. یعنی کاربران می‌توانند تمامی خدمات مورد انتظار خود در اپلیکیشن travel planning  را در سرویس نقشه و جستجوی گوگل پیدا کنند و دیگر نیازی به برنامه‌ای اختصاصی برای سفر نیست. 

غیرفعال سازی اپلیکیشن travel planning توسط گوگل

امروزه سرویس نقشه گوگل به امکاناتی مجهز شده است که علاوه بر راهنمایی مناسب کاربران را برای یافتن بهترین مسیر، خدمات متنوعی نظیر معرفی رستوران‌های پرطرفدار هر منطقه، رزرو اتاق در هتل و تعداد بسیار زیاد از خدمات دیگر را ارائه می‌دهد. در واقع با وجود تمامی خدمات مورد نظر کاربر در Googlw Map برای سفر کاربر عملا دیگر نیازی به اپلیکیشن travel planning ندارد. 

نرم‌افزاری برنامه‌ریزی سفر گوگل برای همیشه خاموش شد

گوگل از کاربران خود خواسته‌ است جهت برنامه‌ریزی برای یک سفر لذت بخش در تعطیلات آخر هفته و یا هر فرصتی دیگر از اپلیکیشن‌هایی نظیر گوگل مپ و کروم استفاده کنند. مطمئنا مهندسان گوگل با ارتقا روز افزون توانایی‌های سرویس‌های مختلف این غول فناوری اجاز نخواهند داد کاربران خلا برنامه travel planning احساس کنند. 

نرم‌افزاری برنامه‌ریزی سفر گوگل برای همیشه خاموش شد

گوگل همواره در ارائه خدمات متنوع به کاربران پیشتاز بوده است و همین موضوع سبب به وجود آمدن رقابتی شدید بین شرکت‌های بزرگ فناوری در جهان شده است و در نهایت همه این تلاش‌ها منجر به تولید نرم‌افزارهایی با ویژگی‌های برتر می‌شود. 

انتهای پیام/

گوگل اپلیکیشن برنامه ریزی مسافرت را خاموش می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار