عذر مسئولان در همکاری نکردن با خبرنگار پذیرفته نیست

فرماندار نیشابور گفت: با توجه به تاکید دولت تدبیر و امید بر اطلاع رسانی آزاد و شفاف عذر برخی مدیران برای همکاری نکردن با خبرنگاران پذیرفته نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سعید شیبانی فرماندار نیشابور در مراسم روز خبرنگار در فرهنگسرای وکیلی نیشابور گفت: با توجه به تاکید دولت تدبیر و امید بر اطلاع رسانی آزاد و شفاف عذر برخی مدیران برای همکاری نکردن با خبرنگاران پذیرفته نیست.

او ادامه داد: یکی از وجوه انتخاب مدیران، آگاهی بر ضرورت گفتگو، تعامل و درک مشترک با خبرنگاران است.

 فرماندار نیشابور گفت: خبرنگاران بستر ساز گفتگو و رفع سوء تفاهم‌ها در جامعه و حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند.

شیبانی افزود: اطلاع رسانی آزادانه و نقادانه برای تقویت درک مشترک بین مردم و مسئولان یکی از ضروریات اجتناب ناپذیر جامعه امروز است.

او تصریح کرد: آموزش یکی از نیاز‌های روزنامه نگاران و خبرنگاران است تا به بهترین شکل و کیفیت بتوانند وظایف خود را انجام دهند و هر کجا که رسانه‌ها به روشنگری پرداخته اند منشاء تاثیرات خوبی در جامعه بوده اند.

فرماندار نیشابور با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور خبرنگاران و پوشش همه جانبه اخبار برای برگزاری مطلوب انتخابات بسیار مهم و ضروری است.

شیبانی افزود: در جلسه شورای نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد یک فرصت سه ماهه برای احیای انجمن توانمند سازی خبرنگاران در نظر گرفته شده که امیدوارم از این فرصت استفاده شود.

انتهای پیام//ف.س

خبرنگاران حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.