نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها مطرح کرد؛

بیکاری بزرگترین سهم را در تأخیر ازدواج جوانان دارد

موسوی با اشاره بر اینکه بیکاری آفت مهلک بنیاد خانواده است، گفت: در پی بیکاری ناهنجاری‌های اجتماعی بسیاری در جامعه رخ می‌دهد.

بیکاری بزرگترین سهم را در تأخیر ازدواج جوانان داردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان موسوی نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها در بیست و یکمین جلسه این شورا ضمن تبریک روز خبرنگار در سخنانی گفت: من از دیار آزمون‌های دفاع مقدس، سیل و زلزله، دیار رشادت‌های شیرزنان و دلیرمردان کرمانشاه آمده‌ام تا از مردی صبحت کنم که روز‌های نخست حضورش در استان کرمانشاه هنوز از کفش گرد راه نگرفته بود، در آزمایشی الهی (زلزله کرمانشاه) بسیاری از مردمان را نجات بخشید و درد‌ها را درمان و برای زخم‌ها مرحم و برای شانه‌های شکسته تکیه‌گاهی شد.

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها با اشاره به سیل بهار امسال گفت: بهار امسال که بغض آسمان شکست، این بار وجود همان مرد سدی شد پولادین تا با نظارتی آگاهانه در هدایت آب‌های سطحی و پیشگیری‌های تخصصی و اقدام‌هایی به موقع در کمک رسانی در مدیریتی بهینه زمان در بروز خطر‌های جدی‌تر و ایجاد دردی مضاعف جلوگیری کند.

او افزود: روی دیگر موفقیت کشور خبر از افتخارات به دست آمده از جوانان کشور عزیزمان بود که بهت امروز جهانیان در یکه تازگی و غرور آفرینی جوانان وطن در عرصه‌های پزشکی، هنری، ورزشی، فرهنگی و علوم نوین تحسین صاحب نظران را برانگیخته است.

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه چرا در سطح کلان به جوانان اعتماد نمی‌شود؟ گفت: بی‌شک اگر همچون دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد شود، نتایج ارزشمندی بدست می‌آید و بار دیگر حاصل این اعتماد ثمره‌ای بهتر از حد تصور در پی خواهد داشت.

او با اشاره به هرم مازلو گفت: در نمودار هرم مازلو تهیه غذا و مسکن از جمله نیاز‌های اولیه هر انسان به شمار می‌آید که متأسفانه در کشور ما گرانی‌های لجام گسیخته به ویژه در بازار مسکن عرصه را بر جوانان تنگ کرده و امید به زندگی و تصمیم به تشکیل خانواده را کمرنگ کرده است.

موسوی تصریح کرد: با وجود سیاسیون، صاحب‌نظران، سرمایه‌گذاران، جامعه شناسان و اقتصاد دانان بزرگ کشور چرا درمان این مشکل و بیماری پنهان شده است.

او با اشاره به آفت بیکاری گفت: این آفت مهلک بنیاد خانواده را سست می‌کند و طلاق و اعتیاد، ناهنجاری‌های اجتماعی را موجب می‌شود.

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها با اشاره به بالا بودن نرخ تورم گفت: بالا بودن نرخ تورم و رسیدن به عدد ۵۰ همراه با بیکاری جوانان این مرز و بوم جزء مشکلاتی است که باید مدیران و مسئولان هرچه سریعتر به فکر حل آن باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار