درآمد فروش نفت باید در زمینه ایجاد اشتغال و رونق تولید هزینه شود

شهدا سند حقانیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم فرمانده نابغه سردار پاسدار مرتضی حسین‌پور شلمانی (حسین قمی) فرمانده عملیات قرارگاه حیدریون که در گلزار شهدای شلمان برگزار شد با اشاره به اینکه تمام سرمایه شهید حسین پور پیروی از قرآن و اهل بیت پیامبر خلاصه می‌شود، گفت: شناخت دین، ولایت فقیه و رهبری بود.

وی با بیان اینکه دین داری و دین باوری چنین انسانی را تربیت می‌کند، افزود: این شهید بزرگوار دارای دانش، شجاعت، ایثار و فداکاری، گذشت و فهم عمیق و بصیرت بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه جوانان با بصیرت ایران هزاران کیلومتر خارج از مرز‌های ایران اسلامی دشمن را شناختند و برای مقابله با آن‌ها در کنار جوانان برومند عراق و سوریه ایستادند، گفت: ایستادگی آن‌ها در جبهه مقاومت نه تنها برای ملت ایران بلکه برای ملت‌های عربی اعم از سوریه و عراق، یمن و لبنان و برای امت اسلام مایه افتخار بود.

وی خطاب به جوانان با بیان اینکه خداوند به قدم‌های انسان‌های مومن ثابت می‌بخشد، بیان کرد: ایمان و ثابت قدم، شخصیت و مقام و منزلت انسانی به افراد می‌دهد و این ویژگی افرادی است که در تربیت یافتگان مدرسه امیر المومنین (ع) هستند.

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه متاسفانه امروز عصر بی بند و باری است، تصریح کرد: تربیت دینی سبب می‌شود که بانوان ما خود را آراسته به چادر کنند و شهدای همانند شهید حسین‌پور‌ها تربیت شوند این گونه پاک زیستن ثمره تربیت دینی است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه شهید حسین پور نمونه بازر یک تربیت دینی است، افزود: وی صد‌ها رزمنده شجاع و شهادت طلب را تربیت کرد، ملتی که شهدای همانند شهید حسین پور دارند قطعا قله‌های موفقیت و سعادت را طی می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به صحبت‌های سردار سلیمانی در تعریف شخصیت بسیجی این شهید بزرگوار، اظهار کرد: سردار سلیمانی «مرتضی حسین پور» را نماد شجاعت در سختی‌ها و مدیریت بحران‌ها توصیف کرده‌اند.

وی به شخصیت بی نظیر این شهید بزرگوار نیز اشاره کرد و گفت: در شبی که او به شهادت رسید سردار سلیمانی می‌گوید او چهار بار مجروح شد و با بدن مجروح به عنوان فرمانده عملیات را مدیریت کرد و ۱۰۰ سرباز و رزمنده شجاع را نجات داد و سپس به فیض شهادت نائل شد.

حجت االاسلام ابوترابی‌فرد با بیان اینکه موشک زمین به هوای جمهوری اسلامی که توانست پهباد به اصطلاح افسانه‌ای آمریکا را در آسمان ایران رهگیری و متلاشی کند برای ملت ایران و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی و امت اسلام مایه مباهات است، تصریح کرد: آمریکا در خواب‌های خود تابستان داغ و زمستان سرد برای ملت ایران می‌دید که تعبیر نشد.

وی با اشاره به اینکه ما نباید نفت بفروشیم و درآمد حاصل از آن را برای هزینه‌های جاری کشور استفاده کنیم، تصریح کرد: سرمایه ملی باید به ارزش افزوده تبدیل شود باید درآمد حاصل از فروش نفت را در زمینه اشتغالزایی، تولید و خلق ثروت بکار ببنیدیم.

انتهای پیام/آ

دشواری‌های کنونی، آغازی برای شکوفایی فردای ایران اسلامی است

برچسب ها: مدافع حرم ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.