پیام تبریک سردار جلالی به مناسبت روز خبرنگار

رئیس سازمان پدافند غیرعامل اظهار کرد: خبرنگاران افسران صیانت از یک «دارایی حیاتی» کشور به نام «افکار عمومی» هستند.

پیام سردار جلالی به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست هم اندیشی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی ضمن تبریک روز خبرنگار، یاد و خاطره شهید والامقام محمود صارمی را گرامی داشت و گفت: خبرنگاران افسران هدایت افکار عمومی و پاسدار این دارایی حیاتی کشور هستند.

سردار جلالی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی دشمن تمام توان خود را در راستای پیشبرد «جنگ ترکیبی رسانه محور» قرار داده است و تلاش دارد تا افکار عمومی به عنوان یکی از دارایی‌های حیاتی ملت ایران را تحت سلطه خود بگیرد، اظهار کرد: خبرنگاران متعهد و انقلابی به عنوان افسران این نبرد مسئولیت خطیری در پاسداری از این دارایی ملی و پاسداشت امید اجتماعی دارند.
وی با بیان اینکه افکار عمومی در کشور ما به دلیل مردمی بودن به شدت تعیین‌کننده و اثرگذار است، گفت: این ویژگی سبب شده است تا دشمن تلاش کند با تاثیرگذاری بر افکار عمومی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و... را تحت کنترل خود بگیرد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: متاسفانه هنوز در کشور در خصوص اهمیت و حیاتی بودن افکار عمومی اجماع نظر وجود ندارد که این موضوع یک آسیب جدی است و ضرورت دارد حداقل جامعه رسانه‌ای کشور نسبت به این مهم دغدغه‌مندی بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار