رییس اتاق تعاون استان ایلام:

۱۶ زائرسرا و نمایشگاه تعاون در استان ایلام احداث می شود

رییس اتاق تعاون استان ایلام از ساخت زائر سرا و نمایشگاه در مسیر اربعین با اهدای زمین در استان خبر داد.

۱۶ زائرسرا و نمایشگاه تعاون در استان احداث می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; مرعشی معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها اتاق تعاون ایران، دکتر رنجبر مدیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران، پرنا جانشین مدیرکل، پیری معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، کاظمی رییس و اعضای اتاق استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام دیدار کردند.

کاظمی رییس اتاق تعاون استان ایلام گفت: رئیس اتاق ایران با قبول تمام هزینه های احداث با شرط تهیه زیرساخت های مورد نیاز برای احداث ۱۶ زائر سرا و نمایشگاه با شاخص های نمایشگاهی، موکب، زائر سرا و مرکز درمانی موافقت کرده است.

او افزود: ۱۶ موکب کمربندی شرقی ایلام توسط اتاق ایران ساخته خواهد شد.

 رییس اتاق تعاون استان ادامه داد: امام جمعه ایلام ضمن استقبال از این طرح، مساعدت لازم جهت همکاری در خصوص این طرح را اعلام نمود.

کاظمی از افتتاح اتاق داوری ایلام خبر داد و افزود : مراکز داوری اتاق تعاون کشور وظیفه رسیدگی به حل اختلاف شرکت های تعاونی و اعضای آنان را بر عهده دارد و در این مراکز از قضات بازنشسته، وکلای دادگستری و اساتید دانشگاهی آشنا به قوانین تعاون بهره گیری می شود.

او تاکید کرد: یکی از مطالبات مرکز داوری اختصاص یک شعبه جهت رسیدگی به آراء صادره از مرکز داوری در استان ایلام است که بتواند پرونده هایی که مورد اعتراض هستند را بررسی کند.

کاظمی افزود: اکثر استان ها در کشور از این مراکز بهره مند هستند و امیدواریم با حمایت دادستان پرتلاش استان، شعبه ای در ایلام راه اندازی شود و تعاون گران بتوانند براحتی مشکلات قضایی خود را حل کنند.

رییس اتاق تعاون استان ضمن تقدیر از زحمات دادستان ایلام از مرکز داوری اتاق تعاون‌گفت: با توجه به درخواست مدیر مرکز داوری اتاق تعاون در خصوص اختصاص یک شعبه برای رسیدگی به آراء صادره از مرکز داوری در استان ایلام که بتواند پرونده هایی که مورد اعتراض هستند را بررسی کند، دادستان نیز حمایت خود را از این پیشنهاد اعلام کرد.

انتهای پیام/با

رسیدگی مراکز داوری اتاق تعاون به حل اختلاف شرکت های تعاونی

 

برچسب ها: وزارت کار ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.