آشنایی با مقصد احتمالی ستاره تیم ملی فوتبال ایران

سامان قدوس در صورت انتقال به تیم "برنتفورد" عضو یک تیم کم نام و نشان و بی افتخار در انگلیس می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سامان قدوس، ستاره تیم آمیان فرانسه و تیم ملی فوتبال ایران، با پیشنهاد هفت میلیون یورویی تیم "برنتفورد" مواجه شده و در صورت موافقت باشگاه فرانسوی، ملی پوش کشورمان لوشامپیونا را به مقصد چمپیون‌شیپ انگلیس ترک می‌کند.

قدوس که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فصل پیش آمیان بود، با انتقال به برنتفورد بار دیگر ایران را در این رقابت معتبر صاحب نماینده می‌کند تا پس از جدایی کریم انصاری فرد و سعید عزت اللهی که فصل پیش در لیگ یک انگلیس به ترتیب در تیم‌های ناتینگهام فارست و ردینگ بازی می‌کردند، بار دیگر ایران در لیگ یک انگلیس نماینده داشته باشد.

باشگاه برنتفورد در تاریخ ۱۰ اکتبر ۱۹۸۹ یعنی ۱۲۹ سال پیش در غرب لندن تاسیس شده و تاکنون هم در لیگ برتر فوتبال جزیره (پرایمر لیگ) به میدان نرفته است.

زنبور‌ها (لقب تیم برنتفورد) بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه گریفین پارک برگزار می‌کنند. ورزشگاه ۱۲۷۶۳ نفری که سال ۱۹۰۴ تاسیس شده و قدمتی ۱۱۵ ساله دارد.

بازیکنان برنتفورد از پیراهن‌های راه راه سفید و قرمز به عنوان پیراهن اصلی خود استفاده می‌کنند و توماس فرانک، سرمربی ۴۵ ساله دانمارکی که سابقه هدایت تیم‌های ملی پایه این کشور و بروندبی را در کارنامه دارد سرمربی فعلی این تیم است.

از مهم‌ترین افتخار‌های برنتفورد می‌توان به کسب عنوان قهرمانی سطح ۲ لیگ انگلیس در فصل ۳۵-۱۹۳۴ اشاره کرد که نشان می‌دهد این تیم هیچگاه تیم معتبری در فوتبال جزیره نبوده است.

شاگردان توماس فرانک فصل پیش رتبه یازدهم لیگ یک انگلیس را به دست آوردند و نخستین بازی شان در فصل جدید چمپیون شیپ را هم با شکست یک بر صفر مقابل بیرمنگام پشت سر گذاشتند.

مالک این باشگاه، متئو بنهام است که قصد دارد برای جذب ستاره ایرانی تیم آمیان هفت میلیون یورو هزینه کند.

کاموهلو موکوتجو (هافبک آفریقای جنوبی)، پونتوس یانسن (مدافع سوئدی)، سعید بن رحما (مهاجم الجزایری)، جولین جینویر (مدافع گینه ای) و تام فیلد (مدافع ایرلندی) تنها بازیکنان برنتفورد هستند که سابقه بازی برای تیم‌های ملی کشورشان را دارند.

به هر حال به نظر می‌رسد ادامه حضور قدوس در تیم آمیان که اکنون در سطح اول فوتبال فرانسه بازی می‌کند بیشتر به صلاح هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان است تا اینکه او چالش بازی در یک تیم کم نام و نشان انگلیسی را تجربه کند.


بیشتر بخوانید: سامان قدوس در یک قدمی لیگ جزیره


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لژیونرهای فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار