تاکید امام جمعه قزوین بر برگزاری باشکوه نماز عید قربان

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت : دست‌اندرکاران برگزاری نماز عید قربان تلاش کنند، این مراسم باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه  گفت: متولیان برگزاری نماز عید قربان در جای جای کشور بسیج شده اند تا این نماز جلوه‌ای از شکوه بندگی شود.

خطیب جمعه قزوین افزود: شب عرفه شب دعا و استغفار است و این روز، روز امید است تا گناهان از روی دوش ما برداشته شود؛ همان مطالبی که راجع به ماه رمضان گفته شده درباره روز عرفه هم اشاره شده و فرصتی برای بخشش بندگان است و فرشتگان شاهد بخشش گناهان هستند و خداوند بخشنده است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با گرامیداشت یاد شهیدان سرلشگر خلبان بابایی و لشگری، این شهدا را الگوی ایثار و گذشت دانست.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گریزی به جنایت سعودی‌ها و اماراتی‌ها در یمن زد و تاکید کرد: شکست، آینده متجاوزان در این کشور مظلوم است.

او اضافه کرد: یقین داریم سعودی ها و هم‌پیمانان آنها که شامل اماراتی ها و آمریکایی ها می شوند، قطعاً در مقابل قدرت و اراده مسلمانان یمن تسلیم می شوند و پیروزی باشکوهی برای مردم یمن رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی درباره روز عرفه هم گفت :  شب و روز عرفه روز امید ما برای بخشش گناهان است تا گذشته اعمال بدمان پاک شوند و پس از شب قدر که مرکز همه امیدهاست، روز عرفه روز بخشش گناهان است.

امام جمعه قزوین با اشاره به شهادت امام محمد باقر (ع) گفت: این امام بزرگوار  «اطاعت خدا» و «تقوا» را ویژگی بندگان خدا معرفی کرده‌اند و تأکید می‌کنند رفتار شایسته با خانواده باعث طول عمر انسان می‌شود.

انتهای پیام/ک

خطبه های نماز جمعه قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار