هیج کس درعرصه نظامی جرأت هیچ کاری علیه ایران اسلامی را ندارد

امام جمعه موقت یاسوج گفت: هیج کس درعرصه نظامی جرأت هیچ کاری علیه ایران اسلامی را ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،امام جمعه موقت یاسوج ظهر امروز درخطبه‌های نماز جمعه این شهر در محل مصلای امام خمینی با تسلیت سالروز وفات امام محمد باقر(ع) گفت: حضرت سجاد(ع) و حضرت زینب(س) اولین پیام‌آوران نهضت عاشورا بودند و بعد از آن امام محمد باقر (ع) پیام آور این نهضت بود.

حجت الاسلام حکمتی نیک افزود: بهترين موقعيت و شرايط يك نهضت و قيام بزرگ علمي در زمان امام باقر (عليه‌السّلام) به وقوع پيوست.

وی گفت: در آن شرايطي شيعه مثل سال‌هاي پيش از آن حضرت در تنگنا نبود و اين موقعيّت باعث شد تا آن امام به نشر و اشاعۀ حقايق و معارف الهي بپردازند و مشكلات را تشريح و جنبش علمي دامنه‌داري را به وجود آورد و مقدمات تأسيس يك دانشگاه بزرگ اسلامي را كه در دوران امامت فرزند گراميش امام صادق (عليه‌السّلام) به اوج رسيد، پي‌ ريزي شود.

حکمتی‌نیک با تبریک عید قربان و عید غدیر از این اعیاد به عنوان اعیاد بزرگ اسلامی نام برد که باید به بهترین وجه و با شکوه بسیار در استان گرامی داشته شوند.

وی با بیان اینکه موضوع بازدارندگی در مقابل دشمنان نزد اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: علت ترس و وحشت آمریکا از ایران اسلامی همین قدرت بازدارندگی است .

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به اینکه در عرصه نظامی قدرت بازدارندگی ایران بی نظیر است عنوان کرد: این در حالی است که در عرصه فرهنگی و اقتصادی هنوز به بازدارندگی لازم مقابل دشمن نرسیده‌ایم.

وی گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان که رهبری معظم انقلاب اسلامی ترسیم کردند، راهبردی دفاعی و بازدارندگی موثر است.

خطیب جمعه شهر یاسوج با بیان این که دشمن اکنون در عرصه نظامی جرأت هیچ کاری علیه ایران اسلامی را ندارد دلیل آن را قدرت بازدارندگی در این عرصه دانست که نمونه آن ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته دشمن بود و رژیم آمریکا و رئیس‌جمهور این کشور واکنشی در قبال آن نداشتند.

انتهای پیام/د

درعرصه نظامی جرأت هیچ کاری علیه ایران اسلامی را ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.