رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه :

جوان گرایی ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پنجم مردادماه سال ۱۳۵۸ سالروز برگزاری نخستین آئین سیاسی، عبادی نماز جمعه در کشور و این استان، گفت: نهضت جوان گرایی در ائمه جمعه استان از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی،رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهضت جزو برنامه ها، رویکرد‌ها و سیاست‌های مهم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور است که به تمامی استان‌ها نیز ابلاغ شد.

وی افزود: ائمه جمعه جوان کهگیلویه و بویراحمد افرادی فعال، توانمند و پرنشاط هستند و در کنار آنان از ائمه جمعه پیشکسوت و باتجربه نیز بهره گرفته می‌شود.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خدمات و تلاش‌های ائمه جمعه پیشکسوت این استان هرگز فراموش نمی‌شود و باید همواره آنان را تکریم و تجلیل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پناهی عنوان کرد: هم اینک آئین سیاسی، عبادی نماز جمعه در ۱۷ شهر و تعدادی از بخش‌های کهگیلویه و بویراحمد با حضور گسترده مسئولان اجرایی و قشر‌های مختلف مردم این استان برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: هیچکدام از ائمه جمعه دائم و موقت کهگیلویه و بویراحمد استخدام دولت نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین پناهی گفت: اعضای ستاد‌های نماز جمعه شهر‌ها و بخش‌های کهگیلویه و بویراحمد نیز بدون چشم داشت در حال خدمات رسانی به نمازگزاران و فراهم کردن بستر لازم برای برگزاری آئین سیاسی، عبادی نماز جمعه هستند.

وی اظهار داشت: راه اندازی میز‌های خدمت، برپایی نمایشگاه عملکرد‌ها و دستاورد‌های ۴۰ سال اخیر آئین‌های سیاسی، عبادی نماز جمعه و ارائه برخی خدمات درمانی به نمازگزاران در دستور کار شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد است.

حجت الاسلام و المسلمین پناهی افزود: مصلا‌های کهگیلویه و بویراحمد وضعیت مطلوبی دارند و تلاش استانداران پیشین استان برای ساخت مصلا‌های جدید نیز ارزنده بوده است.

انتهای پیام/پ

جوان گرایی ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است

برچسب ها: جوانان ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.