برگزاری یادواره ۳۱ شهید والامقام بخش دیشموک

یادواره ۳۱ شهید والامقام بخش دیشموک برگزار شد.

برگزاری یادواره ۳۱ شهید والامقام بخش دیشموکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  یادواره ۳۱ شهید والا مقام بخش دیشموک در حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی (ع) با حضور مهمانان شهرستانی و استانی برگزار شد.

سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان گفت:یادواره ۲۹ شهید بخش دیشموک و دو شهید گمنام به صورت پرشور با حضور مردم شهر دیشموک برگزار گردید.

وی افزود: برای اینکه راه شهدا را در بین جوانان زنده و برای آنان الگوسازی شود در هر محله‌ای که یک شهید وجود داشته باشد با همکاری بنیاد شهید یادواره و برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کنیم.

خرمدل در خصوص انقلاب اسلامی گفت: فرق انقلاب ما با سایر حکومت‌ها وجود شهیدانی است که مثل سایر کشته‌های کشور‌های دیگر نیست که سالی یک بار برای آنان تجلیل شود بلکه در هر روزی از سال و در هر محله‌ای برای شهدا یادواره و مراسم تجلیل برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: شهدای ما در دنیا بی نظیر هستند و با برگزاری این یادواره‌ها می‌خواهیم به فرزندان مان ثابت کنیم که شهدا چه کسانی بودند و برای اعتلای نظام، انقلاب و دین اسلام جانفشانی کردند و همه ما هم باید این راه را ادامه دهیم.

گفتنی است سردار حمید خرمدل در سفر یک روزه به بخش دیشموک از یادمان شهدای گمنام، مصلی نماز جمعه بازدید و با امام جمعه شهر دیشموک دیدار داشت.

همچنین در این یادواره کتاب فرشتگان خاکی به نویسندگی وحید برومند در رابطه با ۴ شهید گرانقدر بخش دیشموک به عموم شرکت کنندگان معرفی و مردم ولایت مدار شهر دیشموک در فراق شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به نوحه سرایی و سینه زنی پرداختند.

انتهای پیام/غ

تجلیل از شهدای دیشموک

برچسب ها: شهادت ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.