رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم‌آباد:

تغییر چهره شهر خرم‌آباد با همت خبرنگاران امکان‌پذیر است

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم‌آباد در نشست خبری با اصحاب‌رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد گفت: خبرنگاران باید زمینه‌ساز تغییر ماهیت فرهنگی و معرفی هر چه بهتر استان لرستان باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم‌آباد در نشست خبری با اصحاب‌رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد گفت: خبرنگاران باید زمینه‌ساز تغییر ماهیت فرهنگی و معرفی هر چه بهتر استان لرستان باشند.

سعید رحیمی گفت: قلم باید جایگاه ویژه‌ای در جامعه داشته باشد چرا که خداوند در قرآن به آن و سطری که می‌نویسد قسم خورده است.

او افزود :تغییر چهره شهر خرم‌آباد با همت خبرنگاران امکان‌پذیر است.

او اظهارداشت: در طول ۶ سال گذشته یک‌سری هدف‌گذاری انجام دادیم و امروز خرسند هستیم که می‌توانیم در برابر مردم با افتخار قدم برداریم و از جمله این اهداف می‌‍‌توان به پیوند قرنیه‌چشم، راه‌‎اندازی بخش شیمی درمانی مستقل برای اولین بار در استان و ... اشاره کرد.

دکتر رحیمی افزایش  ظرفیت بیمارستان شهید رحیمی  را از ۲۵۰  تخت به  ۴۷۸ تخت را مدیون رسانه‌ها دانست و تصریح کرد: مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم‌آباد بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته چرخش مالی داشته و این نشان‌دهنده آن است که تلاش قابل توجهی در راستای برون رفت سرمایه‌های مالی استان به بیرون داشته‌ایم.

انتهای پیام/ب

تغییره چهره شهرخرم آباد با همت حبرنگاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.