دومین مرحله رنکینگ بدمینتون بانوان کشور برگزارشد

دومین مرحله رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در رده بزرگسالان با معرفی بازیکنان برتر در ورزشگاه تختی سمنان به پایان رسید.

دومین مرحله رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در دو بخش انفرادی و دونفره در جداول مقدماتی و اصلی و با معرفی نفرات اول / دوم و سوم مشترک در ورزشگاه تختی سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، میرزا خانی سرداور دومین مرحله رنکینگ بدمینتون بانوان بزرگسال کشور گفت: شصت بازیکن در بخش یک نفره و ۲۵ تیم دونفره در این مسابقات رقابت کردند.
او افزود: بدمینتون بانوان بزرگسال کشور، از بین بازیکنان انفرادی این دوره از مسابقات از ۳۶ بازیکن جدول یک نفره هشت نفر وارد جدول اصلی شدند و با ۲۴ نفر بازیکن جدول اصلی برای کسب مقام‌های اول تا سوم رقابت کردند. ضمن اینکه مقام‌های سوم مشترک هم معرفی شدند.
در قسمت دونفره هم از ۱۳ تیم مقدماتی ۴ تیم به جدول اصلی راه یافتند که با ۱۲ تیم جدول اصلی برای کسب مقام‌های اول تا سوم مشترک رقابت کردند.
در پایان این مسابقات در بخش انفرادی یسری بیگی از استان اصفهان ونسیم صفایی ازاستان تهران / اول و دوم شدند و پریا اسکندری و حنانه یعقوب زاده هم از استان تهران سوم مشترک شدند.
در بخش دونفره هم نسیم صفایی وحنانه یعقوب زاده از تهران اول شدند و پگاه کامرانی از سمنان و حاله همدانچی از تهران دوم شدند.
نرگس افشاری و رومیناتاجیک از استان تهران و ساغررفیعی از استان کرمان و هانیه هویدااز استان یزد مقام سوم مشترک دونفره را از آن خود کردند.
سمنان، تهران، البرز، اصفهان، فارس، کرمان، کرمانشاه، مرکزی، همدان، زنجان، گیلان، مازندران، خراسان رضوی و شمالی و یزد از جمله استان‌های شرکت کننده در‌ای مسابقات بودند.
مرحله رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در سه مرحله برگزار می‌شود که سومین مرحله نیز آبان ماه امسال برگزار میشود.

انتهای پیام / م

جزئیات پایان مسابقات دومین مرحله رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.