جوانان تفکر انقلابی واسلامی را در خود تقویت کنند

امام جمعه هرات گفت: ملت ایران هرچه به دست آورده در سایه مقاومت بوده و همواره در این مسیر گام برداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام جعفری، امام جمعه هرات در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: با توجه به اینکه مشرکان اعتقادی به قیامت ندارند لذت دنیا را موردتوجه قرار می‌دهند، دنیا محل دادوستد است و مردم همواره در حال دادوستد هستند.

او با اشاره به فرارسیدن سال روز شهادت امام باقر (ع) افزود: این امام همام نسبت به ترویج معارف اهل‌بیت (ع) اهتمام داشتند و بسیاری از شاگردان امام صادق (ع) از شاگردان امام محمدباقر (ع) بودند.

خطیب جمعه هرات با فرارسیدن روز خبرنگار تصریح کرد: ایران اسلامی مورد تهاجم خبری است و خبرنگاران باید با هوشیاری و ارسال خبر‌های درست از حق مردم در برابر تهاجم دشمنان دفاع کنند.

حجت السلام جعفری با بیان اینکه جوانان تفکر انقلابی واسلامی وبصیرت را در خود تقویت کنند افزود:جوانان ارتباط قلبی باخداوند، توکل واستمداد را از او فراموش نکنید.

او با تأکید بر اهمیت روز عرفه عنوان کرد:خداوند روز عرفه به سه مکان و سه گروه توجه خاصی دارند که کربلای معلی و زائران سیدالشهدا (ع) و به عرفات و حاجیانی که برای رضای خدا حضور پیداکرده و همچنین هرکجا از دنیا که دستی به‌سوی خدا بلند است.

حجت الاسلام جعفریبیان کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون با غلبه بر فتنه و توطئه‌ها باعزت و اقتدار و نیروی انسانی جوان روبه حرکت است هرچه فشار و تحریم تشدید شد قدرت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف افزایش پیدا کرد.

امام جمعه هرات با اشاره به اقدامات آمریکا برای مقابله با ایران اسلامی تصریح کرد:آمریکا تلاش کرد با اقدامات خود ایران را در مسیر سازش قرار دهد، ولی مقام معظم رهبری با هوشیاری نقشه آن‌ها را بر آب کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه هرات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار