حضور سازنده اردوهای جهادی بسیج در گناباد

هفت هزار نفر از ساکنان روستا‌های مناطق محروم گناباد از ابتدای تابستان تاکنون از خدمات سازندگی اردو‌های جهادی بسیج بهره‌مند شدند.

حضور سازنده اردوهای جهادی در گناباد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ علی ابراهیم زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت:  اردو‌های سازندگی جهادی بر خودسازی، تقویت روحیه جهادی و کار و تلاش نوجوانان و جوانان تاثیر زیادی داشته است .
 
او تصریح کرد: این اردو‌ها با شرکت ۲۰۰ جهادگر بسیجی از سنین ۱۰ الی ۶۰ سال در روستا‌های سطح بیهود، نوده پشنگ، بهاباد بخش مرکزی و شماری دیگر از روستا‌های بخش کاخک گناباد در حال برگزاری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: اجرای طرح‌های عمرانی و نیز برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی از بخش‌های اردو‌های جهادی بسیج گناباد هستند، در این چارچوب ۲۵۰ میلیون ریال داروی رایگان در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

ابراهیم زاده افزود: ۴۰۰ بسیجی خواهر و برادر در قالب ۱۹ گروه جهادی بسیج برای خدمت رسانی در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، کشاورزی و آموزشی در یک سال اخیر به مناطق محروم این شهرستان اعزام شده اند.

او تصریح کرد: در این چارچوب یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برای ساخت یا تکمیل مساجد، منازل روستاییان، حمام و سرویس‌های بهداشتی روستا‌ها هزینه و همچنین با کمک بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران هشت رشته قنات روستایی در گناباد لایروبی شد.
 
انتهای پیام//م.ی
 

خدمت رسانی اردو های جهادی در مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.