نگاه ویژه به توسعه روستا‌ها و کسب و کار‌های خرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: حوزه اقتصادی باید نقش آفرینی اساسی در تمامی استان ایفا کند، و با یک طرح نو در مسیر اقتصاد مردمی گام بردارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در این جلسه با تاکید بر توسعه روستا‌ها و کسب و کار‌های خرد، گفت: چارچوب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان با همراهی تمامی ارکان آن و پیگیری مستمر فرمانداران شهرستان‌ها شکل گرفته و ضمن ایجاد تعامل حداکثری و سازنده، بستر امید آفرینی را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: حوزه اقتصادی به عنوان بازوی عملیاتی و اجرایی الگو مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی می‌بایست نقش آفرینی اساسی در تمامی شهرستان‌های استان ایفا کند لذا بایستی با یک طرح نو و بهره گیری حداکثری از توان مردم و در مسیر اقتصاد مردمی گام برداشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: باید در حوزه اقتصادی تلاش مجدانه کرد تا به اهداف مدنظر استان و حقوق مردم دست یافت.

رسولیان افزود: این مهم ایجاب می‌کند تا از پتانسیل معین‌های اقتصاد مقاومتی که از بین تشکل‌ها و بخش‌های خصوصی توانمند برگزیده شده اند و در هفته‌های آتی به ١٠٠ مورد خواهد رسید نهایت بهره برداری شود.

او تصریح کرد: پروژه‌های سرمایه گذاری استان در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی بیش از ٩٢ هزار میلیارد تومان است و پیش بینی شده تا به ١٥٠ هزار میلیارد تومان برسد بنابراین استان نگاه ویژه‌ای برای پیگیری و عملیاتی شدن تک تک این پروژه‌ها دارد.
 
انتهای پیام//ف.س
 

به توسعه روستا‌ها و کسب و کار‌های خرد توجه ویژه شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.