بیستمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران در کرمان

بیستمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۵ تا ۷ شهریور امسال برگزار می‌شود.

بیستمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بیستمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۵ تا ۷ شهریور امسال با حضور میهمانان خارجی از کشور‌های آلمان، ایتالیا و سازمان ملل در مجموعه فرهنگی ـ ورزشی برق کرمان برگزار می‌شود.

داود کلانتر دبیر اجرایی بیستمین کنگره بین المللی میکروب شناسی گفت: ۷۵۰ نفر برای شرکت در این کنگره ثبت نام کرده اند و پیش بینی می‌شود حدود ۶۰۰ نفر از اساتید و دانشجویان از سراسر کشور در این کنگره شرکت کنند.

او افزود: قرار است در این کنگره پروفسور نابر و پروفسور هاتزل از کشور آلمان و پروفسور سچی از کشور ایتالیا و دنیل فیکس از سازمان ملل حضور یابند.

داود کلانتر با بیان اینکه ۲۱۰ نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کشور در کمیته علمی، کار بررسی مقالات ارسال شده به این کنگره را بر عهده دارند، بیان داشت:۶۰۱ مقاله به وب سایت بیستمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ارسال شده که از این تعداد ۳۴۱ مقاله به صورت پوستر و ۳۵ مقاله به صورت سخنرانی در روز‌های برگزاری ارائه می‌شوند.

او تبادل نظر در مورد آخرین یافته‌های علمی در حیطه علم میکروب شناسی، مقاومت‌های دارویی، عفونت‌های بیمارستانی، روش‌های نوین تشخیص بیماری‌های عفونی، بیماری‌های مشترک انسان و دام، بررسی بیماری‌های عفونی و ظهور این بیماری‌ها در بلایای طبیعی، مانند: سیل و زلزله را از اهداف برگزاری این کنگره بین المللی عنوان کرد.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار