فعالیت ۵ سمن در اسدآباد

فرماندار اسدآباد گفت: این شهرستان دارای ۱۱ سمن بوده که از این تعداد تنها ۵ سمن فعال است.

فعالیت ۵ سمن در اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید درویشی، فرماندار اسدآباد افزود: باید سمن‌های مختلفی در بخش‌های مختلف به ویژه سمن‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی و نشاط اجتماعی  در این شهرستان تشکیل شود .

او با بیان اینکه انتظار است این سمن‌ها در شهرستان بیشتر شکل بگیرد، افزود:بخش فرهنگی و نشاط جامعه با وجود و شکل گیری سمن‌ها بیشتر موجب تزریق روحیه نشاط و امید آفرینی در جامعه شهرستان خواهد بود.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه دولت تمام توان خود را برای حمایت از سمن‌ها و تشکل‌ها قرار داده، گفت:دولت ما مسئولان را نیز مکلف کرده که در کنار شما بوده و دوش به دوش شما حرکت کنیم چرا که بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها و بزه‌ها و بیماری‌ها ممکن است گریبانگیر هر فرد و یا خانواده هر شخص شود که وجود این سمن‌ها با امید بخشی لازم موثر خواهد بود.

درویشی با بیان اینکه هر جا که کار به مردم سپرده شد موفقیت بیشتری حاصل شده، ادامه داد:کار سمن‌ها کاری با ارزش بوده و نجات جان یک انسان هم بزرگترین عبادت در زندگی ما انسان‌ها به شمار می‌رود.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر از ۱۱ سمن موجود این شهرستان ۶ سمن در سطح شهرستان غیرفعال و نیمه فعال هستند، یادآور شد:۲ سمن جدید نیز برای راه اندازی در دست اقدام بوده که نیاز است نسبت به فعال کردن سمن‌های غیرفعال و نیمه فعال شهرستان پیگیری و حمایت کنیم.

انتهای پیام/ب



وجود ۶ سمن غیرفعال و نیمه تمام در شهرستان اسد آباد

 
برچسب ها: سمن ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.