عطا محمد نور: تعلیق کارزارهای انتخاباتی تیم صلح و‌ اعتدال به معنای فروپاشی آن نیست

رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی افغانستان در پیامی اعلام کرد که تعلیق کارزارهای انتخاباتی تیم صلح و‌ اعتدال به هیچ وجه به معنی کنار رفتن از انتخابات و از فروپاشی این تیم انتخاباتی نیست.

عطا محمد نور: تعلیق کارزارهای انتخاباتی تیم صلح و‌ اعتدال به معنای فروپاشی آن نیستبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عطا محمد نور، رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی افغانستان در پیامی اعلام کرد که تعلیق کارزارهای انتخاباتی تیم صلح و‌ اعتدال به هیچ وجه به معنی کنار رفتن از انتخابات و از فروپاشی این تیم انتخاباتی نیست.

تیم صلح و اعتدال به رهبری حنیف اتمر سه روز پیش اعلام کرد که کارزار انتخاباتی خود را به دلیل اقدامات غیر قانونی دولت و شفاف نبودن انتخابات متوقف و تعلیق کرده است.

عطا محمد نور، از اعضای کلیدی این تیم انتخاباتی در پیامی گفت: امیدوارم نهادهای انتخاباتی، سازمان ملل و نهادهای ناظر بر روند انتخابات با دقت تمام روی نظارت و‌ شفافیت این روند ملی تمرکز کنند و نگذارند دموکراسی نو پای صدمه دیده بار دیگر در ذهن و روان مردم بمیرد.»

وی تاکید کرده است: «تعلیق کارزارهای انتخاباتی تیم صلح و‌اعتدال به هیچ صورت به معنی کنار رفتن از انتخابات و از هم پاشی تیم نیست، بلکه ما به هدف ایجاد نخست وزیری در نظام و اولویت دهی پروسه صلح، کمپاین خویش را به حالت تعلیق آوردیم.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.