خودکشی سردسته باند تبهکاری پس از گیر افتادن حین فرار با لباس زنانه! +فیلم

سردسته یک باند تبهکاری در برزیل که هفته پیش در حال فرار با لباس زنانه از زندان دستگیر شده بود پس از دستگیری در داخل سلول دست به خودکشی زد.

لحظه به دام افتادن زندانی حین فرار با لباس زنانه ! + فیلم///دوشنبه صبح به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جسد سردسته یک باند تبهکاری در برزیل که هفته پیش در حال فرار از زندان دستگیر شده بود توسط ماموران زندان در داخل سلول پیدا شد. جسد «کلاوینو داسیلوا» ۴۲ ساله صبح روز سه‌شنبه در یک زندان امنیتی پیدا شد. گفته می‌شود او با خودکشی به زندگی‌اش پایان داده است.

کلاوینو هفته پیش در حالی که با استفاده از ماسک زنانه و کلاه‌گیس و پوشیدن لباس‌های دختر ۱۹ ساله‌اش قصد فرار از زندان داشت توسط ماموران دستگیر شده بود. بنا به یک نقشه از پیش طراحی شده، دختر این زندانی که برای ملاقات با پدرش وارد زندان شده بود با ماندن در داخل سلول و خرید وقت قصد داشت امکان فرار او را فراهم کند که این نقشه ناکام ماند.

استرس و عصبانیت داسیلوا حین خروج که با استفاده از یک ماسک سیلیکونی و کلاه گیس و پوشیدن تیشرت و شلوار جین خود را به شکل یک دختر درآورده بود شک ماموران را برانگیخت. ویدئویی که توسط ماموران زندان و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه گرفتار شدن این زندانی توسط ماموران زندان را نشان می‌دهد. ماموران زندان در این ویدئو از داسیلوا می‌خواهند ماسک و کلاه‌گیس را از سر خود بردارد و لباس‌های زنانه خود را از تن درآورد. پس از این فرار ناموفق این زندانی به یک زندان فوق امنیتی برزیل منتقل شد.

گفتنی است؛ داسیلوا سردسته یکی از قدرتمندترین گروه‌های تبهکاری در برزیل بود که کنترل قاچاق مواد مخدر به شهر ریودوژانیرو برزیل را در دست داشت. داسیلوا در سال ۲۰۱۳ پس از محاکمه در دادگاه به ۷۳ سال و ۱۰ ماه زندان محکوم شده بود.

انتهای پیام/

لحظه به دام افتادن زندانی حین فرار با لباس زنانه! +فیلم

برچسب ها: برزیل ، زندان ، تبهکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
جواد
۱۷:۲۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
خودکشی کرد
آخرین اخبار