بسته اخبار حوادث امروزبیستم مردادماه ۹۸:

یک کشته در واژگونی خودرو

مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم مرداد ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

یک کشته در وازگونی خودرو

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسلم فائق نیا مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت :در پی حادثه  امروز در کیلومتر ۲۰ جاده سبزوار - نیشابور رخ داد ماموران اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او تصریح کرد: یک مصدوم این حادثه بر اثر شدت جراحت سر صحنه جان باخت و پنج مصدوم دیگر پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.
 

کلاهبرداری میلیاردی در نیشابور


سرهنگ حسین دهقانپور فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی دریافت مرجوعه قضائی از سوی یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی اظهارات مالباخته این پرونده، مشخص شد که یک زن و شوهر میانسال پس از جلب اعتماد وی به بهانه درمان بیماری شوهرش از این شهروند مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال وجه نقد درخواست کرده اند.

دهقان پور گفت: در مراجعات بعدی این مالباخته به درب منزل متهمان مبالغ متعدد دیگری، ۷۰۰ میلیون ریال طی سه مرحله به حساب این کلاهبرداران واریز می‌کند.

او ادامه داد: متهمان پس از دریافت مبالغ مذکور به اشکال مختلف از پاسخگویی به مالباخته خودداری و همین موضوع باعث شد شاکی با تنظیم شکایت از طریق پلیس آگاهی موضوع را پی گیری کند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری در ادامه تحقیقات خود متوجه شدند متهمان مخفیگاه خود را تغییر و پس از ردزنی‌های اطلاعاتی در کمتر از یک هفته آنان را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی هر دو متهم دستگیر شدند.

متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام//م.ی
 
 

وازگونی خودرو و مرگ یک نفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.