دیدار قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با آیت‌الله شبیری زنجانی

همزمان با روز عرفه، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با حضرت آیت الله شبیری زنجانی از مراجع عالیقدر شیعه در مشهد دیدار و گفتگو کرد.

دیدار قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با آیت‌الله شبیری زنجانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  آیت الله شبیری زنجانی در این دیدار با تاکید بر اقامه باشکوه نماز‌های جماعت حرم مطهر امام رضا (ع) خطاب به قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: قدر این لحظاتی را که در معرض نسیم رحمت الهی هستید بدانید و از این فرصت مغتنم برای خدمتگزاری به زائران استفاده حداکثری کنید.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: مجموعه مدیریت آستان قدس رضوی تلاش دارد تا بهترین و کیفی‌ترین خدمات را به زائران عزیز حضرت ثامن الحجج (ع) ارائه نماید.

مصطفی خاکسار قهرودی نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: آستان قدس رضوی در نگاه جدید خود چند رویکرد را محور فعالیت‌های خود قرار داده که تلاش برای تقویت و تعمیق معرفت دینی زائران در رأس همه آن‌ها قرار دارد.

او افزود: ارائه خدمات هر چه بیشتر به زائران، توجه ویژه به مسائل و موضوعات فرهنگی، رعایت صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف در اجرای برنامه‌های آستان قدس رضوی و توجه ویژه به رعایت نیات واقفان و غبطه موقوفات از رویکرد‌های مورد نظر تولیت آستان قدس رضوی است.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

تعمیق معرفت دینی زائران در حرم مطهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.