طی پیام‌هایی جداگانه؛

رئیس جمهور فرا رسیدن عید سعید قربان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت

رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که رهبران کشورهای اسلامی با وحدت هر چه بیشتر بتوانند با سلطه‌گری سران سلطه در جهان مقابله نمایند.

رئیس جمهور فرا رسیدن عید سعید قربان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفتبه گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در پیام های جداگانه‌ای به سران کشورهای اسلامی با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان، ابراز امیدواری کرد که رهبران کشورهای اسلامی با وحدت هر چه بیشتر بتوانند با یکجانبه‌گرایی‌ها و سلطه‌گری سران سلطه و تروریسم در جهان مقابله نمایند.

آقای روحانی در این پیام تبریک به سران کشور‌های اسلامی تاکید کرد: عید قربان، عید پیروزی در انجام وظیفه و ادای فرمان حق و قربانی کردن هوای نفسانی و کرنش در برابر مخلوق و تقرب به معبود است.

رئیس جمهور در این پیام ابراز امیدواری کرد: رهبران کشور‌های اسلامی و اندیشمندان مسلمان به واسطه برکات این روز عزیز و با وحدت هر چه بیشتر بتوانند با یکجانبه‌گرایی‌ها و سلطه‌گری سران سلطه و تروریسم در جهان مقابله نموده و راه را برای گسترش بیش از پیش صلح و ثبات در منطقه و جهان و تحکیم عدالت و برادری در میان امت اسلامی هموار نمایند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
ب فکر مردم باشید که نان نداریم بخوریم
Sweden
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
با سلام .عید قربان را ب جناب اقای روحانی رئیس جمهور عزیز تبرک میگویم .امیدوارم همچنین زمین خواران داخل ایران که طبیعت ایران را نابود کردن هم خداوند ریشه شان را قطع کند و مسلمانان واقعی ایران را از شر این ستمگران راحت کند .شعار هر ایرانی :مرگ بر زمین خوار مفسد ،مرگ بر امریکا ،مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
عید شما هم مبارک رئیس جمهور مردمی عزیز
آخرین اخبار