رسالت اصلی رسانه‌ها؛ امیدآفرینی در جامعه است

استاندار کردستان گفت: اگر قرار باشد توسعه محور فعالیت همه ما باشد مستلزم همراهی و همدلی بین مدیران و اهالی رسانه است.

رسالت اصلی رسانه‌ها؛ امیدآفرینی در جامعه استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهمن مرادنیادر مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برخی رسانه‌ها و عده‌ای در فضای مجازی براحتی مدیران و مسئولان را مورد هر نوع تهمت و توهینی قرار می‌دهند و آشکار است که این افراد هدفمند تخریب توسعه استان را دنبال می‌کنند.
وی با ارایه گلایه‌هایی از رسانه‌های استان افزود: هر اتفاقی در استان بیافتد کسی به نقاط قوت آن نمی‌پردازد این در حالی است که رسالت نخست همه ما امید آفرینی و سرمایه‌گذاری است.
استاندار کردستان بر رفتار و نقد منصفانه تاکید کرد و گفت: وقتی چهره ناتوان از استان ارائه شود نمی‌توان انتظار سرمایه‌گذاری هم در آن داشت.
مرادنیا از رسانه‌هایی که صادقانه و دلسوزانه فعالیت می‌کنند قدردانی کرد و گفت: نیاز به بازنگری و ساماندهی وضعیت رسانه‌ها و رسیدگی به مطالبات آن‌ها در استان احساس می‌شود.
وی اعلام کرد: از هفته آینده پیگیر دریافت مجوز روزنامه کردستان با توزیع و گستره کشوری خواهیم بود تا ظرفیت‌های موجود استان به نحو احسن در سطح تمامی استان‌ها معرفی شود.
استاندار کردستان خواستار قطع اعطای کارت هدیه به خبرنگاران شد و گفت: صندوق خانه مطبوعات کردستان را با کمک بلاعوض ۲ میلیارد ریالی ایجاد می‌کنیم تا هم درآمد و هم سرمایه‌گذاری برای اهالی رسانه باشد و در مواقع لزوم تسهیلات مورد نیاز را در اختیار متقاضیان این حوزه قرار دهد.

انتهای پیام/ت

گرامیداشت روز خبرنگار در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.