وقوع ۴ حادثه در شهر کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از چهار مورد حادثه که شامل آتش سوزی منازل ، موتور سیکلت و نجات مصدوم تصادف در شهر کرمان بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان بااشاره به اینکه این چهار حادثه دیروز در شهر کرمان رخ داد، گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱۰ صبح دیروز با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) این سازمان از وقوع یک مورد تصادف آگاه شدیم.

او محل این حادثه را طاهر آباد بلوار امام حسن (ع) اعلام کرد و افزود: بلافاصله دو تیم اطفاء حریق و امداد_نجات این سازمان از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

عسکری در ادامه تصریح کرد: در این حادثه یک دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه پراید با یکدیگر برخورد نموده و به علت شدت حادثه و آسیب شدید خودرو‌ها چهار نفر از سرنشینان مصدوم وامکان خروج یک نفر سرنشین خودرو پراید که متاسفانه به شدت مصدوم شده بود وجود نداشت که با حضور تیم‌های آتش نشانی اقدامات پیشگیری از حریق احتمالی انجام و سرنشین خودرو از بین آهن پار‌ها خارج شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان همچنین از طعمه حریق شدن دو منزل مسکونی خبر داد و بیان کرد: در ساعت ۱۳ و ۵۶ دقیقه دیروز ۲۰ مرداد از یک مورد حریق منزل مسکونی در خیابان ابوذر شمالی مطلع شدیم.

او گفت: دوتیم اطفا حریق این سازمان از ایستگاه‌های شماره ۲ و ۸ سریعا در محل حادثه حضور پیدا کردند و با توجه به طعمه حریق شدن آلاچیق و سایبان منزل در کمترین زمان عملیات اطفاء حریق را انجام داده و از پیشروی آتش جلوگیری کردند. عسکری همچنین از اطفاء حریق یک واحد منزل مسکونی در بلوار شاهد خبر داد.

او افزود: این آتش سوزی در ساعت ۱۷ و ۸ دقیقه رخ داد که سریعا دو دستگاه خودرو اطفاء حریق از دو ایستگاه آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام و آتش توسط آتش نشانان مهار و از پیشروی آن جلوگیری شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از آتش سوزی یک دستگاه موتور سیکلت در شهرک مطهری خیابان ایثار خبر داد حین حریق در ساعت ۲۱ و ۲۸ دقیقه رخ داد که با حضور آتش نشانان از ایستگاه شماره دو سریعا مهار شد.

عسکری در پایان گفت: علل حوادث گفته شده در دست بررسی است و لازم است شهروندان نکات ایمنی را در پیشگیری از حوادث رعایت کنند.
انتهای پیام/ی

وقوع آتش سوزی در مناطق مختلف شهر کرمان

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار