وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی راه گذر از شرایط سخت

معاون سیاسی وزیر کشور امروز در عیدگاه آق قلا گفت: گذر از شرایط تحریم و مقاومت در برابر آمریکا، با اتحاد و وحدت کلمه و حفط انسجام ملی ممکن است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور امروز در عیدگاه مرکزی آق قلا با اشاره به این که همه ما با ظلم‌های آشکار و اقدامات غیر قانونی آمریکا علیه نظام و مردم شریف ایران مواجه هستیم گفت: گذر از این شرایط و مقاومت در برابر این ظلم، جز با اتحاد و وحدت کلمه و حفط انسجام ملی ممکن نیست که جلوه‌های بارز و ارزشمندی از آن را در اتحاد میان همه اقوام کشور شاهد هستیم .

او ادامه داد : بی تردید با اتخاذ سیاست اقتصاد مقاومتی و استراتژی مقاومت فعال، آمریکا باز هم در برابر عزم جدی آحاد مردم ایران شکست خواهد خورد.

جمال عرف با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه اقوام مختلف و متنوع در کشور، ایران را به یک فرش ایرانی زیبا و چشم نواز شبیه دانست که اقوام و اقلیت‌های گوناگون، هم، چون تار و پود این فرش، به آن زیبایی و قوام و هویت بخشیده اند و پیکره‌ای به نام ایران را پدید آورده اند.

عرف هم چنین با اشاره به این که سال ۱۳۹۸ گفت: از ابتدای وقوع این شرایط، کل نظام از رهبر معظم انقلاب تا تمامی قوای مسلح و دستگاه‌های حاکمیتی و ارکان دولت، همه توان خود را گذاشته اند تا علاوه بر خسارت‌های وارده به استان در جریان سیل، روند بازسازی مناطق و حمایت‌های لازم برای عادی شدن روند زندگی و تولید هم انجام شود.

انتهای پیام / فا

وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی راه گذر از شرایط سخت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار