اقامه نماز عید قربان در زاهدان

نماز عید سعید قربان به امامت آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان اقامه شد.

نماز عید قربان در زاهدان اقامه شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت‌الله مصطفی محامی صبح امروز در مصلی المهدی زاهدان در خطبه‌های نماز عید سعید قربان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: امروز روز عید سعید قربان است این عید بزرگ امت اسلامی را به تمام مسلمانان تبریک عرض میکنم ان شاءالله که خداوند متعال عیدی ما را تعجیل در ظهور آقا امام زمان ( عج )  قرار بدهد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: عید قربان عید گذشتن از همه مادیات و خانواده در راه خداست، عید قربانی کردن نفس خود در برابر پروردگار است.

او ادامه داد: عید قربان تمرین تقوا است برای یکسال زندگی کردن با تقوا است، عید قربان عید حج است که نشانه‌های خدا و مناسک خدا را کسی بتواند انجام دهد نشان دهنده با تقوا بودن اوست.

محامی در ادامه خطبه‌های نماز عید قربان افزود: امروز عید قربان و پایان دهه اول ذی الحجه است و‌پایان مناسک حج است، امروز حجاج آخرین اعمال خود را انجام میدهند، اعمالی که مظهر قدرت و‌نماد اسلامی است، مظهر برائت از دشمنان خداست

او افزود: حجاج با هزینه‌های فراوان از کشور‌های مختلف گرد هم می‌آیند، اما نمیتوانند با هم اندیشی و اتحاد اسلامی برای آزاد سازی فلسطین فکری کنند و این غده سرطانی اسرائیل را از روی زمین نابود کنند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: امید است با توفیقات الهی و رزمندگان اسلام به زودی حج کامل با آزادی فلسطین شاهد باشیم و برائت از مشرکین را محکم‌تر فریاد بزنیم.

نماز عید قربان صبح امروز در تمامی شهرستان‌های سیستان و بلوچستان از جمله زابل، زهک، هیرمند، چابهار، ایرانشهر، سراوان و ... برگزار شد.

همچنین نماز عید قربان برادران اهل سنت نیز به امامت امامان جمعه در عیدگاه‎های سراسر استان برگزار شد.

نمازگزاران پس از اقامه نماز، نذورات و کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کردند.

انتهای پیام /ت

عید قربان عید توحیدی حضرت ابراهیم و فرزندش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار