یوبیسافت مجموعه Splinter Cell را ادامه خواهد داد

مدیر شرکت یوبیسافت اعلام کرد نسخه بعدی بازی Splinter Cell در تاریخی نامشخص ساخته خواهد شد.

نسخه جدید Splinter Cell ساخته خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Splinter Cell یکی از عناوینی بود که توسط شرکت یوبیسافت ساخته شد و توانست نظر بسیاری از گیمر‌های زمان انتشارش را جلب کند. اولین نسخه از این بازی در سال ۲۰۰۲ و آخرین نسخه از آن در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد و پس از آن خبری از نسخه جدید برای این بازی نشد. اما ظاهرا بسیاری از گیمر‌ها از شرکت سوبیسافت درخواست کردند که نسخه جدید این بازی ساخته شود چرا که بسیاری از گیمر‌ها در انتظار نسخه جدیدی از این بازی هستند، اما هنوز شرکت یوبیسافت به طور رسمی پاسخی به این درخواست کاربران نداده است.

طبق پیغامی که یوبیسافت در گذشته اعلام کرد، نسخه جدید این بازی قرار است ساخته شود، اما هنوز مشخص نیست در چه تازیخ و زمانی مجموعه Splinter Cell به بازار برخواهد گشت. به تازگی نیز مدیر عامل یوبیسافت با یکی از وب سایت‌های تحلیل بازی گفتگو کرده است که در این گفتگو اعلام شد: فعلا شرکت یوبیسافت روی زمان عرضه و ساخت این بازی تمرکز ندارد، اما این شرکت به طور جدی روی ساخت نسخه بعدی این مجموعه فکر می‌کند و قطعا عنوان جدید این مجموعه به دلیل داشتن طرفداران زیاد ساخته خواهد شد.

یوبیسافت مجموعه Splinter Cell را ادامه خواهد داد

او در ادامه گفت: در نسخه جدید Splinter Cell گیمر موارد جدیدی را خواهد دید که در هیچکدام از نسخه‌های این بازی وجود نداشت و قطعا با دیدن قابلیت‌های جدید در این بازی شگفت زده خواهند شد. فعلا قرار است شرکت یوبیسافت تصمیم گیرد که این بازی را برای کدام نسل از کنسول‌ها طراحی کند، اما از آنجایی که مراحل ساخت عنوانی مانند Splinter Cell نیازمند صرف زمان بسیار زیادی است این بازی احتمالا برای نسل بعدی کنسول‌ها ساخته خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ساخت بازی Gears 5 به پایان رسید


شرکت یوبیسافت فعلا اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر نکرده است و هنوز مشخص نیست یوبیسافت برای نسخه جدید Splinter Cell چه برنامه‌ای خواهد داشت و باید تا زمان اعلام رسمی این شرکت صبر کرد.

انتهای پیام/

نسخه جدید Splinter Cell ساخته خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.