نامزد یک پسر اراکی شیاد از آب درآمد

دختری که به پسر اراکی وعده ازدواج داده بود سرش کلاه گذاشت و گریخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، دختری که با وعده ازدواج اقدام به کلاهبرداری ۴۲۵ میلیون ریالی از پسر اراکی کرده بود، در عملیات ماموران پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی شکایت شهروندی اراکی در خصوص کلاهبرداری ۴۲۵ میلیون ریالی از او به دست یک زن ناشناس، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ حسینی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که این فرد، چندی پیش با زنی آشنا شده و در مدت زمانی بسیار کوتاه از این آشنایی، آنان برنامه ازدواج شان را پیاده می‌کنند.

او اضافه کرد: این خانم که با نقشه قبلی این برنامه ازدواج را طراحی کرده بود، در آغاز آشنایی، اقدام به اخذ کارت بانکی و رمز حساب مرد جوان می‌کند و مبلغ ۴۲۵ میلیون ریال از حساب او برداشت کرده و متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با آغاز تحقیقات پلیس، مخفیگاه این زن شیاد به همراه فرد دیگری که در اجرای این کلاهبرداری با او همکاری داشت، در یکی از استان‌های همجوار مرکزی شناسایی و هر دو در عملیاتی دستگیر شده و بعد از اعتراف به جرم خود با تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

دختری که به پسر اراکی وعده ازدواج داده بود با کلاهبرداری گریخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.