برنامه‌های متنوع کمیته امداد مازندران در دهه ولایت

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: در دهه امامت و ولایت برنامه‌های متنوعی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بشیر عالیشاه معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران ،گفت: برنامه‌های دهه ولایت شامل جشن بزرگ غدیر، محفل انس با قرآن، برگزاری شب شعر و نشست‌های معرفتی و آگاهی بخش است.

او برگزاری اردوی غدیر در قالب اردو‌های آموزشی، تربیتی، زیارتی به مشهد مقدس، کربلا و قم، دیدار با مددجویان در قالب طرح مفتاح الجنه، تجلیل از سادات مددجو، دیدار با علما، زیارت بقاع متبرکه و امامزادگان در روز میلاد امام هادی (ع) را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

عالیشاه برگزاری برنامه‌ای با عنوان غدیر محور اتحاد امت اسلامی در مناطق اهل سنت نشین با هدف تقریب مذاهب اسلامی با دعوت از علما و بزرگان شیعه و سنی و توزیع بسته‌های حمایتی و فرهنگی را از دیگر اقدامات کمیته امداد مازندران در دهه امامت و ولایت نام برد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: باید تلاش کنیم تا همه روز ما غدیر باشد و بتوانیم صدای غدیر را به گوش جهانیان برسانیم و با اقامه ولایت و رسیدن حکومت به دست صاحب حق همه مسائل حل می‌شود.
انتهای پیام/س

برنامه‌های کمیته امداد برای مددجویان زیر پوشش در دهه ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار