رشد ۱۲ درصدی پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد در چالوس

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان زیر پوشش این نهاد در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۲ درصد رشد داشته است.

رشد ۱۲ درصدی پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد در چالوسبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد قمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس، گفت:یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش از طریق اشتغال بوده و تمام تلاش کارکنان این نهاد معطوف به افزایش بهره وری منابع و در نتیجه افزایش تعداد مددجویان توانمند و خودکفا شده است.


او افزود: ۷۸۶ میلیون تومان تسهیلات اشتغال از ابتدای امسال تاکنون برای ۳۷ نفر از مددجویان زیر پوشش اختصاص یافته است.

قمی گفت:این طرح‌ها شامل خدمات، دامداری و کشاورزی بود و تسهیلات آن‌ها از طریق منابع بانکی پرداخت شد.

او به نظارت بر طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان اشاره کرد و افزود: نظارت بر طرح‌های اشتغال مهمترین بخش فرآیند توانمندسازی مددجویان است که موجب پایداری اشتغال و توانمندی مجریان طرح می‌شود.

وی مهمترین شرط دریافت‌کننده تسهیلات اشتغال‌زایی از کمیته امداد را بیکاری فرد، نداشتن سرمایه لازم و تایید شخص متقاضی توسط حوزه مددکاری برشمرد و گفت: متقاضی دریافت خدمات و تسهیلات اشتغال باید از سلامت جسمی و روانی برای انجام شغل پیشنهادی برخوردار باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس افزود: در چالوس ۲ هزار و ۶۱۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/س

افزایش پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان چالوسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار