پیش بینی ژاپنی‌ها درباره تعداد گردشگران خارجی و میزان درآمدزایی از المپیک

دولت ژاپن پیش‌بینی کرده است در طول برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، ۴۰ میلیون گردشگر خارجی وارد این کشور شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ژاپنی‌ها انتظار دارند در خلال بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ و پارالمپیک سال آینده که به میزبانی توکیو برگزارخواهد شد، ۴۰ میلیون گردشگر خارجی از این کشور بازدید کرده و ۷۶ میلیارد دلار هزینه کنند.

بر اساس بررسی‌های خبرگزاری کیودو بیش از نیمی از شهرداری‌های ژاپن انتظار دارند در جریان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو تعداد گردشگران آن‌ها افزایش پیدا کند.

بررسی‌های این خبرگزاری از ۱۷۸۰ شهرداری سراسر ژاپن نشان می‌دهد که ۵۱ درصد آن‌ها انتظار دارند گردشگرانی که بخاطر بازی‌های المپیک توکیو به این شهر سفر می‌کنند از مناطق آن‌ها نیز بازدید کنند.

در حال حاضر ۱۷ درصد از شهرداری‌های خارج از توکیو پویش تبلیغاتی را آغاز کرده در حالی که ۴۲ درصد قصد دارند در ماه‌های منتهی به بازی‌های المپیک تبلیغات خود را شروع کنند.

یک مقام رسمی شهر بندری هاکودات در منطقه هوکایدو در فاصله ۸۶۵ کیلومتری شمال توکیو، در این باره به روزنامه Japan Times گفت: ما احتمال زیادی می‌دهیم که با افزایش مجموع گردشگران خارجی در ژاپن، شاهد افزایش ورود گردشگران به شهرمان باشیم. "

۲۴ درصد از شهرداری‌های نیز اعلام کرده‌اند انتظار ندارند که گردشگران آن‌ها در زمان بازی‌های المپیک و پارالمپیک افزایش یابد.

به عنوان مثال یک مقام شهر ماکورازاکی در منطقه کاگووشیما در جنوب ژاپن  (نزدیک به ۱۵۰۰ کیلومتری توکیو) گفت: ما انتظار نداریم بازی‌های المپیک برای همه بخش‌های کشور سود داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

10 ورزشکار زن ثروتمند دنیا + عکس

عروسک دوقلوی المپیک + عکس

تماشاگران مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰ از عکس برداری منع شدند


انتهای پیام/

پیش بینی ورود ۴۰ میلیون گردشگر خارجی به ژاپن در جریان بازی‌های المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار