ایجاد دانشگاه های پیام نور در سراسر کشور باعث پیشرفت و نشان از عدالت این دانشگاه دارد

ایجاد دانشگاه های پیام نور در سراسر کشور به ویژه در مناطق مرزی و محروم علاوه بر توسعه و ثبات این مناطق, باعث پیشرفت و نشان از عدالت این دانشگاه دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدجمال زاده معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی استان‌های دانشگاه پیام نور در بازدید از دانشگاه‌های پیام نور آران و بیدگل و کاشان گفت: با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری قراردادی منعقد شده است تا افرادی که در دوره‌های این دانشگاه شرکت می‌کنند با دریافت گواهینامه معتبر از دانشگاه و ارائه آن به دفتر امور شهری و روستایی استانداری‌ها و فرمانداری‌ها تسهیلات اشتغالزایی باکارمزد صفر و ۱.۵ درصد دریافت کنند.

محمدجمال زاده افزود: سیاست‌های دانشگاه پیام نور در استفاده از پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های دانش بنیان و برگزاری دوره مهارت افزایی به منظور ارتقای سطح علمی و عملی دانشجویان است.

او گفت: بومی گزینی، دسترسی آسان دانشجویان به دانشگاه و یکسان بودن منابع وکیفیت تدریس درهمه مناطق کشور نیز نشان از کیفیت بالای آموزش در این دانشگاه دارد.

جمال زاده تاکید کرد: ایجاد دانشگاه‌های پیام نور در سراسر کشور به ویژه در مناطق مرزی و محروم علاوه بر توسعه و ثبات این مناطق، باعث پیشرفت و نشان از عدالت این دانشگاه دارد.


انتهای پیام/م

 

بازدید معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی استان‌های دانشگاه پیام نور از دانشگاه پیام نور آران وبیدگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.