رایزنی عبدالله با اعضای تیم انتخاباتی حنیف اتمر

برخی گزارشات از مذاکره عبدالله، رئیس اجرایی دولت افغانستان و رهبر تیم انتخاباتی صلح و همگرایی با «محمد محقق»، «یونس قانونی» و «عطامحمد نور» برای پیوستن آنها به تیم انتخاباتی وی خبر می دهند.

رایزنی عبدالله با اعضای تیم انتخاباتی حنیف اتمربه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، برخی گزارشات از مذاکره عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی دولت افغانستان و رهبر تیم انتخاباتی صلح و همگرایی با «محمد محقق»، «یونس قانونی» و «عطامحمد نور» برای پیوستن آنها به تیم انتخاباتی وی خبر می دهند.

عطامحمد نور، رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی، «یونس قانونی» رهبر حزب افغانستان نوین و «محمد محقق» رهبر حزب وحدت مردم افغانستان از اعضای کلیدی تیم انتخاباتی صلح و اعتدال به رهبری حنیف اتمر هستند. این افراد در روزهای اخیر با حنیف اتمر دچار اختلاف شده و فعالیت های انتخاباتی آنها متوقف گردیده است.

از سوی دیگر، گفته می شود حنیف اتمر نیز در نظر دارد تا با تیم انتخاباتی دولت ساز به رهبری اشرف غنی رئیس جمهوری این کشور بپیوندد و «حمدالله محب» مشاور امنیت ملی افغانستان در حال رایزنی با اتمر است.

اختلاف در میان اعضای تیم انتخاباتی اتمر در پی آن شکل گرفت که حامیان وی خواستار ایجاد پست نخست وزیری در صورت پیروزی در انتخابات است اما وی آن را نمی پذیرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار