سخنگوی نیروهای آمریکایی در افغانستان:

محدود شدن عملیات نیروهای آمریکایی در افغانستان حقیقت ندارد

سخنگوی نیروهای آمریکایی در افغانستان گزارشات مبنی بر تغییر در اختیارات و عملیات نیروهای آمریکایی در افغانستان را رد کرد.

محدود شدن عملیات نیروهای آمریکایی در افغانستان حقیقت نداردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی نیروهای آمریکایی در افغانستان گزارشات مبنی بر تغییر در اختیارات و عملیات نیروهای آمریکایی در افغانستان را رد کرد.

سانی لگت ضمن رد اخبار و گزارش های منتشر شده درباره محدود شدن عملیات نیروهای آمریکایی در افغانستان افزود: نه چنین دستوراتی دریافت و نه چنین تغییراتی اعمال کردیم.

نشریه نیوزویک اخیرا به نقل از مقامات عالیرتبه وزارت دفاع آمریکا نوشت: با توجه به پیشنهاد دولت دونالد ترامپ برای کاهش حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان به شش هزار سرباز به‌ منظور نهایی کردن جزئیات فنی مذاکرات صلح با طالبان، به نیروهای آمریکایی دستور داده شد تقریبا همه عملیات رزمی تهاجمی علیه طالبان را محدود و کمک های فکری به نیروهای دفاع ملی و امنیتی افغانستان را کاهش دهند.

به نوشته ایرنا، لگت خاطر نشان کرد: آنچه در نیوزویک نوشته شده است نادرست، گمانه زنی و به نقل از مقامات ناشناسی است که احتمالا تاکنون با مساله افغانستان در ارتباط نبوده اند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: افغانستان ، آمریکا ، ناتو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار