ویدئویی از قصابی محمد صلاح همه را شوکه کرد +فیلم

کاربران فیسبوک ویدئویی را منتشر کردند که نشان می‌دهد محمد صلاح ملی‌پوش مصری در حال ذبح کردن است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران فیسبوک ویدئویی را منتشر کردند که ادعا می‌کنند محمد صلاح بازیکن مصری در کشتارگاه مشغول قصابی و ذبح است. البته عده دیگری از کاربران مدعی شدند این بازیکن مسلمان در روز عید قربان در حال ذبح بوده است. این ویدئو به طور گسترده‌ای در شبکه‌های مجازی منتشر شد و خیلی از کاربران حضور محمد صلاح در این ویدئو را انکار کردند و تاکید داشتند شخصی شبیه او است.

عده‌ای هم به شوخی پست گذاشتند محمد صلاح برای بهبود درآمد خود به قصابی روی آورده است. اما در حقیقت مرد جوان در این ویدئو محمد ابراهیم مصری است که به عنوان قصاب در یک کشتارگاه در کویت کار می‌کند. شباهت محمد ابراهیم با بازیکن لیورپول چالش‌های زیادی را برای وی به وجود آورده است؛ تا جایی که همه او را محمد صلاح می‌نامند و بسیار مشتاقند با وی عکس بگیرند.

محمد صلاح بازیکن تیم ملی مصر و باشگاه لیورپول است و سابقه ۶۵ بازی و ۴۲ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد. همچنین او در سال ۲۰۱۹-۲۰۱۸ به همراه اوبامیانگ و سادیو مانه آقای گل لیگ برتر انگلیس با ۲۲ گل شد.

انتهای پیام/

وقتی محمد صلاح قصاب می‌شود

برچسب ها: دانلود فیلم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
خیلی فوتبالیست با اخلاق و متدین است و به مسلمان بودن اش افتخار میکند .طرفدار هایش برایش اواز میخوانند که مسجد هم بری .بخاطر تو میاییم .ایکاش سمبل جوانان باشد
آخرین اخبار