مصباحی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ایران از اوج تحریم‌ها عبور کرد/ آمریکا اهرم فشار جدید علیه ایران در اختیار ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی‌ها هیچ حربه دیگری برای تحریم‌های جدید اقتصادی علیه کشورمان ندارد.

ایران از اوج تحریم‌ها عبور کرد/ ثبات نسبی در بازار ارز ایجاد شده استحجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو باخبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ایران از اوج تاثیرگذاری تحریم‌ها عبور کرده است، اظهار کرد: آثار تحریم‌ها رو به سرازیری بوده و آمریکایی‌ها هیچ حربه دیگری برای تحریم‌های جدید اقتصادی علیه کشورمان ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آمریکا اقدام  به تحریم‌های سیاسی کرده است، ادامه داد: آمریکا اهرم فشار جدید اقتصادی علیه ایران در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: ایران پرچمدار امنیت در خلیج فارس است/ حضور رژیم صهیونیستی در آب‎های خلیج فارس غیرقانونی است

حجت الاسلام مصباحی مقدم  با اشاره به روند نزولی قیمت ارز  گفت: چند ماهی است که ارز به  ثبات نسبی و کاهش تدریجی و آرام  قیمت رسیده و بانک مرکزی بازار ارز را به خوبی مدیریت می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اشاره به شوک‌های سیاسی در منطقه افزود: این شوک‌ها تاثیری بر بازار ارز و سکه در کشورمان ندارد و دیدیم که توقیف نفتکش انگلیسی تاثیری جدی بر بازار ما نداشت و این نشان می‌دهد که ما از اوج تاثیرگذاری تحریم‌ها عبور کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
تحریم ها روح و روان ایرانی ها را خراب کردند!
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۹:۳۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
پیشرفت و خودکفایی در همه ی زمینه ها اهرمی است که ایران دیگر نگاه به سردمداران امریکایی ندارند که چه کنند، چه نکنند. کشور خودکفا روی پای خود می ایستد و کشور نباید از حرکت پرشتاب علمی عقب بماند و نقش وزارت محترم فناوری و صنعت سنگین تر است که خودکفایی پادزهری است در مقابل وابستگی که سم است و خدای یکتا خیر و برکت الهی را نصیب مسیولین محترم نماید که در جنگ اراده ها تلاش کردند و جنگ اراده ها را با قدرت ادامه دهند که آینده نگاهی به اعمال تحریمی غرب و سردمداران امریکایی نداشته باشد.
آخرین اخبار