گمانه‌زنی درباره مرموز بودن سریال نقص فنی هواپیماهای حامل مقامات آلمانی

در جدیدترین مورد بروز نقص فنی در هواپیماهای حامل مقامات آلمانی، پرواز هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان به مقصد نیویورک به دلیل بروز مشکل با تاخیر به زمین نشست.

گمانه‌زنی درباره مرموز بودن سریال نقص فنی هواپیماهای حامل مقامات آلمانیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان که قصد حضور در نشست شورای امنيت سازمان ملل را داشت به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر به نیویورک رسید. به علت تکرار این اتفاقات حالا برای مقامات آلمانی این نقص‌های فنی از حالت استثنا خارج شده است.

نگاهی به سابقه این اتفاقات در یکسال گذشته آنطور که برخی گمانه زنی کرده اند از دستکاری عمدی یا موضوعی مرموز حکایت دارد.

هشتم آذر ۹۷ صدراعظم آلمان که قصد داشت برای شرکت در اجلاس گروه ۲۰ به بوینس آیرس پرواز کند به دلیل نقص فنی در هواپیمای دولتی مجبور به پرواز با یک هواپیمای عادی شد. ۱۴ مهر پارسال نیز اولاف شولتس، وزیر دارایی آلمان که برای شرکت در اجلاس صندوق بین المللی پول به کشور مالی سفر کرده بود به دلیل نقص فنی در هواپیما نتوانست طبق برنامه به کشورش بازگردد.

تیرماه پارسال این اتفاق برای هواپیمای شخصی رییس جمهور آلمان افتاد و والتر اشتاین مایر مجبور شد تا با تاخیر به روسیه پرواز کند.

نقص فنی در پرواز گرد مولر، وزیر توسعه آلمان دی ماه ۹۷ در سفر به آفریقا، و بهمن و اردیبهشت پارسال در پرواز‌های هایکو ماس، وزیر امور خارجه در سفر‌هایی به بلغارستان و مالی از دیگر اتفاقات مشابهی است که برای هواپیما‌های حامل مقامات آلمانی رخ داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار