جابجایی ۴۷ هزار تن کالا در شهرستان مشگین شهر

رِئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت:در چهار ماهه نخست امسال ۴۷ هزار تن کالا وبار در این شهرستان جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه این میزان کالا توسط ۳ هزار و ۹۱۶ وسیله نقلیه به سطح استان و استان‌های همجوار حمل شده است گفت: این مقدار جابجایی کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل که بیش از ۵۳ هزار تن بود با کاهش مواجه است.

او از جابجایی ۹۳ هزار و ۷۴۱ نفر مسافر در ۴ ماهه امسال در شهرستان مشگین شهر خبرداد و افزود: نسبت به ۴ ماهه سال گذشته جابجایی مسافر در این شهرستان ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد، که در این زمینه ۶ شرکت حمل ونقل کالا و مسافر در حوزه مشگین شهر فعالیت دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر با اشاره به اینکه حفاظت و صیانت از حریم راه وظیفه اصلی راهداران پرتلاش این شهرستان است تصریح کرد: در ۴ ماهه امسال از ۱۶ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیر مجاز جلوگیری بعمل آمده و با دستور قضایی ۸۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، ۷ مورد تخریب و همچنین ۴۰ مورد مجوز ساخت و ساز صادر شده است.

فرج پور گفت: در جهت بالا بردن ضریب ایمنی راه و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای تا کنون ۱۹۰ عدد تابلوی ایمنی و هشداری نیزدرجاده‌های این شهرستان نصب شده است.

او با بیان اینکه اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر مسئولیت نگهداری ۱۲۸۰ کیلومتر راه رابرعهده دارد گفت:از این مقدار ۲۶۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۴۵ کیلومتر راه آسفالته روستایی، ۶۰ کیلومتر راه مرزی و ۴۱۵ کیلومتر راه شنی و خاکی می‌باشد.

انتهای پیام/ح

جابجایی بیش از ۹۳ هزار  نفر مسافر در مشکین شهر

برچسب ها: راهداری ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.