افزایش ۷۲ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در خطوط هوایی کشور

جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از افزایش ۷۲ درصدی مواد مخدر خبر داد و گفت: کشفیات پلیس فرودگاه‌ها در حوزه قاچاق کالا و ارز در حدود ۱۱۲ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۷۲ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در خطوط هوایی کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حسن یاردوستی جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه اراک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ثبات امنیت در کشور را مدیون خون پاک شهدان دانست و گفت: شهادت از برترین واژه‌های فرهنگ اسلامی و از مقدس‌ترین معارف الهی است و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهید و بزرگداشت زمان و مکان شهادت و مدفن و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه شهید بخشی از وظایف جامه نسبت به شهید است.

او با اشاره به برکات خون شهدا در عرصه پیشرفت و عزت ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: حفظ، گسترش، بالندگی و اقتدار دین و جامعه برگرفته از فرهنگ شهادت است و به تأسی از این فرهنگ متعالی، کشور ما در عرصه‌های مختلف به ابتکارات و ابداعات مختلف دست یافته و امروزه امنیت و اقتدار ملی کشور ما زبان زد خاص و عام است.

جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور بر ضرورت الگوگرفتن از شهدا و تعمیق و بینش در وصیت‌نامه آنان تأکید کرد و افزود: شهادت نتیجه سلامت روان، روحیه شجاعت و انتخاب آگاهانه است و مقاومت و پویایی جامعه را به دنبال دارد چراکه ریشه در قدرت، قوت، صبر، استقامت، مبارزه با کفر، انسجام، آخرت خواهی و ظرفیت بالا داشته و این آرمان‌ها جامعه را در برابر هرگونه تهدید و آسیب مصون خواهد ساخت.

خطوط هوایی کشور از امن‌ترین خطوط هوایی در عرصه جهانی است

یار دوستی در ادامه به برخی از تهدیدات و اقدامات تروریستی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ایران در ایجاد ناامنی در خطوط هوایی کشور از آغازین روز‌های انقلاب اشاره داشت و گفت: تلاش دشمن در ارتکاب اقدامات تروریستی سبب شد که به فرمان امام راحل (ره) امنیت فرودگاه‌ها در دستور کار قرار گیرد و امروزه خطوط هوایی کشور از امن‌ترین خطوط هوایی در عرصه جهانی است.

او بصیرت، هوشمندی، دشمن‌شناسی، ولایت مداری و حضور بالنده و به هنگام ملت ایران و اقتدار و صلابت مقام معظم رهبری را از مؤلفه‌های مهم صلابت و اقتدار کشور در برابر توطئه‌های دشمن خواند و ادامه داد: این شاخصه‌های والا در جامعه ایران سبب شده همواره توطئه‌های دشمن در اقداماتی، چون اعمال تحریم‌های گونان نقش بر آب شده و با پشتیبانی ملت از ولایت، هیچ قدرتی نتواند به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد کند.

این مقام انتظامی از پلیس به عنوان حافظ امنیت پایدار در تمام نقاط کشور یاد کرد و بیان داشت: حفاظت در فرودگاه‌های کشور یکی از وظایف پلیس است که ما در مجموعه پلیس فرودگاه‌های کشور به دنبال کسب رضایتمندی مردم و تأمین امنیت خطوط هوائی و پرواز هستیم.

یاردوستی در ادامه با تشریح تدابیر نیروی انتظامی در تأمین امنیت هوایی کشور خاطرنشان کرد: با توجه به سال رونق تولید و تحقق آن در سایه امنیت در ۴ ماه نخست سال جاری، کشفیات پلیس فرودگاه‌های کشور در حوزه قاچاق کالا و ارز در حدود ۱۱۲ درصد افزایش داشته است.

او همچنین از افزایش ۷۲ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در خطوط هوایی کشور خبر داد و تصریح کرد: این اقدامات ارزنده در سایه ارتقاء امنیت خطوط هوایی در سایه اهتمام کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور محقق شده است.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.