ماجرای معجزه امام هادی (ع) در سامرا + فیلم

مردی از بصره با سوالاتی فراوان به دیدار امام هادی (ع) آمد، این ملاقات راز‌هایی را در خود پنهان داشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام عبدالحمید شهاب کارشناس و پژوهشگر علوم قرآن و حدیث در بیانی به معجزه‌ای از حضرت امام هادی (ع) اشاره کرد و گفت: روزی مردی کیلومتر‌ها مسافت از بصره را طی کرد تا به دیدار امام هادی (ع) در سامرا بیاید، سوالات و وجوهات زیادی هم از مردم بصره با خود آورده بود، اما همچنان پس از سه روزی که در سامرا نبود موفق به دیدار امام (ع) نشد.

ماجرای معجزه امام هادی (ع) در سامرا

وی افزود: آن مرد تصمیم گرفت یک سبد خیار بخرد، به داخل کوچه‌ای رفت که خانه امام هادی (ع) انتهای آن کوچه بود، سبد خیار را روی سر گذاشت و شروع به سر و صدا کردن کرد تا مردم از او خرید کنند. بعد از اندکی خادم امام هادی (ع) به حضرت عرضه داشت آقاجان! در می‌زنند، اجازه هست در را باز کنم؟ حضرت فرمود: یکی از شیعیان ما به سختی از بصره به اینجا آمده و من خودم می‌خواهم به دیدار او بروم.

حجت‌الاسلام گفت: وقتی حضرت به جلوی در آمد، آن مرد دست و پای خود را گم کرد و عرضه داشت: اجازه دهید دست شما را ببوسم، حضرت اجازه نداد و فرمود: اگر چنین کنی جانت را از دست خواهی داد. وقتی آن مرد تصمیم گرفت سوالات را به خدمت امام عرضه کند، حضرت فرمود: من تمام سوالات شما و مردم بصره را به همراه پاسخ‌های آن‌ها را برایت مکتوب کردم.

ادامه سخنان حجت‌الاسلام شهاب را در فیلم زیر ببینید.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

معجزه امام هادی (ع) و سوالاتی که هیچگاه پرسیده نشد

برچسب ها: ائمه اطهار ، احادیث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحمانی
۱۰:۵۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
التماس‌دعا‌‌از‌همتون
آخرین اخبار